Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak to bych radši u této firmy ani nezkoušel. Já jsem musel na UPC udat oznámení jelikož tam mají bordel jako v tanku a dokonce mě chodily platby za něco co jsem si neobjednal.

  • po měsíci...
Odesláno

Vsiml jsem si ze UPC zavedlo novu sluzbu,

pokud poslete nejaky dotaz na UPC pres webovy formular a nejste nasledne spokojeni z odpovedi,

mate moznost na webu UPC zadat vase telefonni cislo a operator Vam sam zavola zpet a upresni odpoved na Vas problem.

 

Samozrejme se jedna o specifickou web adresu, takze neni mozne tuhle sluzbu vyuzit bez predchoziho dotazu pres web formular.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tuto službu jsem už několikrát použil.

Bohužel se ozvou některý následující den, a zpravidla zrovna tehdy, když nejsem u svého počítače, ale např. sedím 150 km daleko na nějaké "důležité" poradě. To se potom špatně vysvětluje co bylo špatně na jejich odpovědi. :(

 

Škoda, že kromě telefonu nejde zadat např. den a čas, třeba v rozsahu dvou hodin, kdy by asi mohli zavolat.

Odesláno

Mě se velmi osvědčilo ohlásit se jako nový zákazník - jste na operátora přepojeni okamžitě. Tomu pak popíšete problém a ten vás přepojí na techniky...

Odesláno

dneska sem volal na upc, byl sem první v pořadí a čekal sem ani ne minutu... 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
dneska sem volal na upc, byl sem první v pořadí a čekal sem ani ne minutu... 8)

 

 

taky jsem v poslední době několikrát musel volat na UPC (změna služeb, ...) a čekal jsem max. 4 minuty. Zjistil jsem, že nejlepší je volat mezi 8 a 10 ve všední dny,

  • po měsících...
Odesláno

V poslední době je přepojení na operátora u mě do 2 minut.

Ještě před půl rokem však ale situace byla mnohem horší, a čekalo se běžně i 25 a více minut.

Odesláno

No dneska jim nejel net 5hodin tak jsem volal a sice jsem se nic nedozvěděl ale za to jsem se výjmečně dovolal :D Asi to bylo tím že ti co mají tel přes upc tak jim nešel ani telefon :lol: (Ostrava) Jinak já používám ještě staré Karneval číslo.. : 844 111 116

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.