Přejít na obsah

Záznam z HDD STB Handan 6000 na DVD/HDD rekordér a VCR


Návštěvník Milan L.

Doporučené příspěvky

Návštěvník Milan L.

Dobrý den. Upozorňuji že jsem nováček v této branži. Pokouším se nahrávat z STB /HDD Handan 6000 na HDD i DVD rekordéru volně promítané filmy z TV, seriály pak na VHS rekordér, který mám také zapojený. Propojení jde od STB přes DVD Rec a VHS do Scartu TV a vše funguje. Problém je v tom, že když např seríál "Řím II" nahraji z HDD Handanu na VHS, s kvalitou ani zvukem nejsou problémy. Ovšem při záznamu na HDD nebo DVD rekordéru je i nechráněný film velmi tmavý a poněkud rozmazaný - to vše v režimu RGB.

Můj Handan 6000 ale proti návodu má ještě volitelný TV výstup CVBS a s tím se vše dramaticky zlepší., přitom pokud vím se právě CVBS pokládá za horší variantu. U mne má obraz lepší a funguje u něj v TV i rozšířené stereo a prostorový AC3 zvuk - ovšem pokud mám výstup z STB zapojen pouze přes Scart pro VCR. Při použití Scartu pro výstup na TV a zapojení podle návodu nejde nikdy žádný zvuk, ani analogový ani digitální přes externí zesilovač a nerozchodil to ani technik z UPC.

Při tomto (CVBS) výstupu (ale ostatně i u RGB) se nesetkávám se žádnými problémy zakódování .hav souborů na disku STB. Vše jede i když v RGB v případě nahrávky na DVD s menším jasem a ostrostí.

V návodu "TV výstup" který jsem obdržel k STB ještě žádná volba výstupů není, ale přístroj ji již má, patrně má vyšší verzi firmwaru.

Chtěl bych se tedy dozvědět zda je takový rozdíl mezi RGB a CVBS a jak to, že mi ho přenáší Scarty, když je to údajně jen kompozitní video a mělo by být propojeno spíše jacky. Ty ale nefungují.

Jinak obraz s CVBS je velmi ostrý, jasný a barevný a není zašuměný. Takže zatím nemusím nic zpracovávat v PC, ani ho kabelem USB propojovat. Stahování čehokoliv do STB je pro mne samozřejmě nezajímavé.

Promiňte mi mou zvědavost a děkuji.

 

Milan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu slozite vysvetleno, moc jsem to nepochopil,