Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mám smůlu v tom, že nemohu porovnat, zda se to týká jen mne, protože nevím o nikom ze sousedů, kdo by měl digi Standard. Kabelem to asi nebude, řekl bych, že to je závada na straně UPC. Výpadky 2. a 3. multiplexu se objevují v poslední době dost často a téměř vždy v době, kdy není možné závadu někomu hlásit, t.j. ve večerních hodinách a o víkendech. Uvažuji o tom, že digi opět odhlásím, protože se jedná hlavně o kanály Spektrum, Viasat, kvůli kterým jsem si službu objednal.

Odesláno

Mno, mam podobny problem. V pondeli sem volal UPC a pred chvilou tu byl technik. Rekl ze to je rozvody a spatnym kabelem a dal me vizitku na firmu od ktere si to mam nechat nove rozvest... Nevim no, kdyz vidim ze tenhle problem nemam sam tak je to divny:)

Odesláno

Panove a co tak napsat lokalitu odkud jste, takovy narky zde jinak nemaji smysl.

 

Kazdopadne rozhodne doporujuci zacit hledat zavadu u sebe doma - zkontrolovat kabely a konektory, popr. rozbocovace apod.

A az bude mit jistotu ze to neni vase vina, tak teprve potom zavolat na UPC a domahat se technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Odtud :wink:

Odesláno

Jinak pokud sousedi maji aspon analogovou nabidku Klasic od UPC, tak je moznost k nim na zkousku STB prinest a odzkouset, u nabidky Mini ty kmitocty budou zrejme odfiltrovane - zalezi na konkretni lokalite.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak vysel jednoduchej test... Zapojil sem to k blizsimu kabelu od pripojky a castecne to vali. Programy to nacte, ale je dost to kostickuje a sem tam vypadne. Predpokladam ze pokud bych to napojil primo na pripojku tk to povali bezproblemu... :wink:

Odesláno

Konkrétně u mne se jedná o lokalitu Teplice. Většinou přes den je vše v pořádku, hrají všechny kanály bez problémů. Večer po 21 hod vypadnou kanály 2. a 3. multiplexu a STB (DVR 6000) hlásí, že signál chybí.1. mux přitom hraje dál bez závady. Druhý den dopoledne se to jakoby zázrakem samo opraví.

Odesláno
Tak vysel jednoduchej test... Zapojil sem to k blizsimu kabelu od pripojky a castecne to vali. Programy to nacte, ale je dost to kostickuje a sem tam vypadne. Predpokladam ze pokud bych to napojil primo na pripojku tk to povali bezproblemu... :wink:

Zkus a uvids, pak muzes to resit dal, budto upravou instalace u tebe doma, nebo telefonem na infolinku.

 

Konkrétně u mne se jedná o lokalitu Teplice. Většinou přes den je vše v pořádku, hrají všechny kanály bez problémů. Večer po 21 hod vypadnou kanály 2. a 3. multiplexu a STB (DVR 6000) hlásí, že signál chybí.1. mux přitom hraje dál bez závady. Druhý den dopoledne se to jakoby zázrakem samo opraví.

To vypada na nejake ruseni, mozna od U:fona, tam zrejme pomuze vymena koax kabelu za kvalitnejsi, popr. zkusit STB zapojit primo do zasuvky UPC, aby jsi mel jistotu kde je problem

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám STB připojený koax. kabelem, který mi dodali technici od UPC při instalaci. Jaký kabel je kvalitnější?

Ot 2-jaké to může být rušení od U:fonu? Nemáme v blízkosti žádnou firmu, která by mohla používat toto připojení.

Odesláno
Mám STB připojený koax. kabelem, který mi dodali technici od UPC při instalaci. Jaký kabel je kvalitnější?

Ot 2-jaké to může být rušení od U:fonu? Nemáme v blízkosti žádnou firmu, která by mohla používat toto připojení.

rušení může způsobit nějaký soused který má bezdrátový telefon od ufona, který funguje na frekvencích 410 a 418 MHz

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.