Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den. Podle smlouvy s UPC mám deklarovanou rychlost  netu 300/20. Poslední 2 dny mi ale šel download pouze 27 - 32 megabitů. Dělal jsem vše možné podle technických pokynů UPC k odstranění závady.Však marně. Abych vyloučil závadu z mé strany , tak jsem si půjčil externí gigabitovou síťovku a nový kabel UTP Cat6 a pořád stejné. Tak jem dopoledne napsal na Livechat na Moje UPC a popsal problém . Ve 12:15 mi volal technik z podpory UPC. Za cirka asi 20 minut byl problém vyřešen. Proto bych chtěl touto cestou poděkovat technikovi za vstřícnost a rychlost s řešením problému.

Odesláno

@odyseus díky za Vaší pochvalu, jsem rád, že vše klaplo - jak chat, tak kolega na technické. Pochvalu jim ihned předám 😎

  • po měsíci...
Odesláno

@user303 nezlobte se na mě, ale vůbec netuším, o co Vám jde. Mohu Vám pomoci s něčím konkrétním?

Odesláno
Před hodinou, David - UPC napsal:

vůbec netuším, o co Vám jde

No prave... a v tom je ten problem.

Sice nesouhlasim s mnohym, co user303 pise a uz vubec ne s tim sahodlouhym vyjadrovanim a kryptickou retorikou, ale zcela souhlasim s jeho pointou.
Napoveda: rozdil mezi (aktualne aplikovanym) reaktivnim a na druhe strane potrebnym proaktivnim pristupem k zakaznikum.

Odesláno

Odyseus by mel jeste napsat, v cem byl tedy ten problem, kdyz nebyl schopen sam si ho podle instrukci odborniku z UPC opravit. Co tedy pomohlo?  Vyslani technika na misto nebo snad dalkovy restart modemu?

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
před 5 hodinami, user303 napsal:

Pokud vám uvedu konkrétní situaci budete ji ignorovat a snižovat to, abych vám něco konkrétního napsal. Pokud vám budu psát něco nekonkrétního budete jásat a informovat o tom vedení. Což je ta pointa (z názoru jak jste se projevil v prvním příspěvku+reakci dalšího uživatele.

Chlape, mohl by jsi mi prosím přestat psát milion zpráv o tvém zablokování do PM? Já to fakt nemám rád 😏 Chápu, že máš větší nároky, ale já ti nepomohu 😉 Pěkný zbytek dne ...

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Karlovarský kraj
Odesláno

Také bych rád PŘEDEM poděkoval za to, že správce smaže reakce (alespoň ty moje) v zamčeném tématu "Pozor na podvodné dotazníky", protože výmazem příspěvků uživatele 303 ta diskuze nedává žádný smysl. Díky :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Zdravím, tím že uživatel napsal všem uživatelům UPC Zone jednotnou zprávu, byl vyhodnocen systémem jako SPAM a BOT a tím pádem byl zablokován na 30 dní. 

Psalo mi XY lidí, že si nepřejí být z jeho strany obtěžováni. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.