odyseus Posted August 2, 2019 Share Posted August 2, 2019 Dobrý den. Podle smlouvy s UPC mám deklarovanou rychlost netu 300/20. Poslední 2 dny mi ale šel download pouze 27 - 32 megabitů. Dělal jsem vše možné podle technických pokynů UPC k odstranění závady.Však marně. Abych vyloučil závadu z mé strany , tak jsem si půjčil externí gigabitovou síťovku a nový kabel UTP Cat6 a pořád stejné. Tak jem dopoledne napsal na Livechat na Moje UPC a popsal problém . Ve 12:15 mi volal technik z podpory UPC. Za cirka asi 20 minut byl problém vyřešen. Proto bych chtěl touto cestou poděkovat technikovi za vstřícnost a rychlost s řešením problému. Quote Internet 300 - TV Komplet Modem technicolor Ca Modul Cheb Link to comment Share on other sites More sharing options...
David R. Posted August 2, 2019 Share Posted August 2, 2019 @odyseus díky za Vaší pochvalu, jsem rád, že vše klaplo - jak chat, tak kolega na technické. Pochvalu jim ihned předám 😎 Quote 500 Mb/s Jiná služba Komplet Compal, CA Modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
David R. Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 @user303 nezlobte se na mě, ale vůbec netuším, o co Vám jde. Mohu Vám pomoci s něčím konkrétním? 1 Quote 500 Mb/s Jiná služba Komplet Compal, CA Modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 Před hodinou, David - UPC napsal: vůbec netuším, o co Vám jde No prave... a v tom je ten problem. Sice nesouhlasim s mnohym, co user303 pise a uz vubec ne s tim sahodlouhym vyjadrovanim a kryptickou retorikou, ale zcela souhlasim s jeho pointou. Napoveda: rozdil mezi (aktualne aplikovanym) reaktivnim a na druhe strane potrebnym proaktivnim pristupem k zakaznikum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homberg Posted September 15, 2019 Share Posted September 15, 2019 Odyseus by mel jeste napsat, v cem byl tedy ten problem, kdyz nebyl schopen sam si ho podle instrukci odborniku z UPC opravit. Co tedy pomohlo? Vyslani technika na misto nebo snad dalkovy restart modemu? Quote 300 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
becvys Posted September 15, 2019 Share Posted September 15, 2019 před 5 hodinami, user303 napsal: Pokud vám uvedu konkrétní situaci budete ji ignorovat a snižovat to, abych vám něco konkrétního napsal. Pokud vám budu psát něco nekonkrétního budete jásat a informovat o tom vedení. Což je ta pointa (z názoru jak jste se projevil v prvním příspěvku+reakci dalšího uživatele. Chlape, mohl by jsi mi prosím přestat psát milion zpráv o tvém zablokování do PM? Já to fakt nemám rád 😏 Chápu, že máš větší nároky, ale já ti nepomohu 😉 Pěkný zbytek dne ... Quote 150 Mb/s - Komplet CAM / CBN CH7465LG Karlovarský kraj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted September 16, 2019 Share Posted September 16, 2019 Také bych rád PŘEDEM poděkoval za to, že správce smaže reakce (alespoň ty moje) v zamčeném tématu "Pozor na podvodné dotazníky", protože výmazem příspěvků uživatele 303 ta diskuze nedává žádný smysl. Díky :) Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
David R. Posted September 16, 2019 Share Posted September 16, 2019 @Adolf.Shitler Zdravím, tím že uživatel napsal všem uživatelům UPC Zone jednotnou zprávu, byl vyhodnocen systémem jako SPAM a BOT a tím pádem byl zablokován na 30 dní. Psalo mi XY lidí, že si nepřejí být z jeho strany obtěžováni. Quote 500 Mb/s Jiná služba Komplet Compal, CA Modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.