Přejít na obsah

TO JE VRCHOL


Návštěvník miki

Doporučené příspěvky

Návštěvník miki

Ještě bych doplnil, že UPC se skutečně možná zlepšuje. Dnes nám volal 3x technik a přijede nám ještě dnes prohodit modem, dále jsem v sobotu zažádal o dvojnásobný upload a již dnes mi přišla odpověď, že zítra by měl být nejpozdějí navýšen. Třeba to chce skutečně dát UPC čas. Ono pokud člověk vidí alespoň snahu, tak se dají ty výpadky i odpustit, když vidím, že se snaží. Uvidíme jak to bude dál, ale třeba je doba temna pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Japhy

No, vydržet se to jistě dá, pokud to někoho neživí. Ale motat se na netu rychlostí 64 kbps, tedy klasickou vytáčenou, je docela na nervy. Jen mě zajímá - když nepůjde 14 net jejich vinou, dá se s nima nějak dohodnout finanční kompenzace? Jo, a co mě ještě vytáčí. Neskutečná doba strávená při čekání ve frontě na lince podpory, kterou samozřejmě platí zákazník, ačkoliv chce pouze nahlásit poruchu. Prostě info, objednávky, atd. platit, poruchy by měly být zdarma. Oni maj snad smlouvu s O2...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také Dubí ... už toho začínám mít dost:

 

Datum 10. 12. 2007 15:49

 

IP adresa 89.103.x.x

Hostname ip-89-103-x-x.karneval.cz

 

Rychlost downloadu 369 kbps 46.14 kB/s

Rychlost uploadu 785 kbps 98.19 kB/s

 

Minimální odezva * 79 ms

Maximální odezva 219 ms

Průměrná odezva 146.90 ms

 

To je prosím pěkně tarif UPC Classic (8192/1024 kbps)

 

Telefon od nich funguje maximálně 24 hodin za týden! DigiTV se rozpadá v kostičky!

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník miki

Ahoj, určitě se dá dohodnout, protože třeba my nyní máme číslo telefonu někoho jiného a netušíme kolik provolal a to rozhodně platit nebudeme, když UPC zamění modem, tak je to jejich chyba, tohle by se prostě stát nemělo. Jinak opět UPC nezklamalo, technik u nás byl, ale opět nám telefon nejde. Zas jim nějak nesedí čísla těch modemů. Telefon nám již nejde jak má kolem 14 dnů a od minulého týdne vůbec. Ohledně linky, tak to je bez komentáře. Opravdu by měla být zdarma, protože cena hovorného kvalitě služeb neodpovídá. Zatím Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník miki

Ritchy- co dodat. To je opravdu bez komentáře a je mi jasné jak ti je. Já měl něco podobného, ale ještě mnohem horší a stejný tarif jako ty. Nyní to chodí jak má, tedy internet. Prostě UPC se chová jako každá společnost, která nemá konkurenci. Je to škoda, protože mít v jednom kabelovou tv, internet a telefon je super, ale za jakou cenu. Zatím Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to resim tak,ze kdyz mam s nema problem (a vina je najejich strane)a musim volat na tu zasranou linku (byla na nic uz za doby karnevaluu)tak napisu dopsi s tim,ze zaplatim o tolik a tolik KC mene...Nejsem "oslicku, zatrep se" z ktereho vypadavaji zlate mince...

Ono 30 minut cekani na operatora a pak dalsich min. 15 minut v lepsim pripade s chlapem ktery tomu rozumi aspon z 10 % (v horsim pripade s blondynou,ktera je totalne ztracena)je opravdu horor...To mate pak nejakych 45 kc x cca zmobilu myslim polovinu ceny minuty dejme tomu 3,70 a vysplha se to pak na nejakych skoro 200 kc !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník miki

Ahoj, ty provolané peníze jdou do tisíců a nejhorší je, že většinou není chyba na tvé straně a ještě za to platíš. Když už UPC tento problém má, mohlo by se podle toho chovat a linku udělat bezplatnou, ale vlastně to by nešlo, protože dnes je vše převážně o penězích. Opravdu mi to vadí, když vidím jak se nějaká firma slušně chová a udělá pro zákazníka co mu vidí na očích a potom se podíváte zde, kde platíte měsíčně za připojení atd. tisíce a jsou výpadky, tak komu by to nevadilo. Zavoláte na UPC, tak vám řeknou, že u nich je to v pořádku a tím to hasne. Pokud jste hodní, tak vám pošlou technika, který nám ještě prohodil modem a tím pádem nám nešel 14 dní telefon a ještě byla rychlost z osm mega na dvě mega, co dodat. Dnes již nám vše chodí jak má, tedy něco po 14 dnech. Mám na Vás jeden dotaz prosím někoho, jestli by mi neodepsal. Já měl několik let Karneval a byla tam služba, kdy je vidět jakou rychlost máte, jaký tarif a kolik dat máte přeneseno, nevím jak to má nyní UPC. No každopádně vždy jsem tam měl jak tarif, tak i rychlost a přenesená data, ovšem ta jsou nyní bez limitu. Bohužel od záměny modemů tam již nemám ani jaký tarif máme, tak ani rychlost. Ta služba vypadá jako e-mail a nejspíš tušíte co myslím. Děkuji Vám za odpověď a Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opravdu jsem již bezradný. Včera nám volal operátor, že by již mělo být vše v pořádku a také bylo jak telefon, tak i internet. Dnes přijel technik, že má nahlášeno, že má odvézt ten náš modem a prohodit ho s tím pánem, tak máme opět rychlost dvě mega a telefon nejde. Pokud dnes internet a ani telefon nepůjde jak má, udělám vše co bude možné, aby to UPC jen tak neprošlo. Přeci musí existovat někdo, kdo na tohle ještě dohlíží. Opravdu už ani nedokážu popsat, jak se cítím. Zatím Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...