Přejít na obsah

ZDF - programy


Návštěvník mkaprel

Doporučené příspěvky

Návštěvník mkaprel

Dobrý den,

Potřebuji poradit ohledne nemeckych volnych kanalu v nabidce UPC.

Kdyz mi prisel technik zapojit digitalni kabelovou televizi tak jsem mel i nabidku ZDF programu. Podotykam, že jsem byl a jsem klient UPC. Po zavedeni 9 novych programu a nasledujicim restartu SET-TOP-BOXU jsem o volne ZDF programy přišel. Mohl by mi nekdo poradit přesnou frekvenci, kde tyto programy mohu naladit????? Ja jsem je bohužel nenašel.

Děkuji za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mkaprel

Mluvil jsem s technikem a on mi rekl, ze v sitich byvaleho karnevalu programy ZDF jsou a v sitich UPC zatim nejsou ale do budoucna by tam take meli byt. Jinak diky za odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník onak

Tak jsem se na upclive fóru dočetl, že už na některých sítích UPC ty kanály fungují, na frekvenci 842 MHz, QAM 256 a SR 6900. U nás v Příbrami zatím na této frekvenci nic není. Prý, že to zatím funguje jen někde. Nevíte někdo jak je to možný, že to může jít jen někde, když vlastně stanice, odkud se to vysílá je jedna společná?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

Já nejsem z Prahy, ale Kralupy a Neratovice mají s Prahou společnou hlavní stanici, takže by to mělo být stejný a ZDF programy máme na frekvenci 450 MHz. Ale půjde asi jen o tu část Prahy, kde měl sítě Karneval, tj. tuším Pha 8 a 9.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz