Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bobis

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. To vím, že existují aplikace třetích stran ale bohužel to blokuje i Vodafone. Proto by byla lepší aplikace operátora. Akorát nyní volalo číslo +420 517 076 956, což je dle internetu Vodafone, zvedli jsme to a neodpovídali, nemluvili, jen tam s něčím chrastili. A pak hovor ukončili. Zajímavé. @Ondra - Vodafone jenže CyberWall je pro Business zákazníky ne?
  2. Nene já mám na iPhone nastaveno, ze neznámá čísla se mi nedovolají, ty co prostě nemám v kontaktech. A pokud je to důležité, tak napíšou zprávu. Ale štve mě že to tlumí i Vodafone čísla. Kdyby Vodafone používal alespoň neustále stejné číslo nějaké pevné, tak by to bylo lepší. Nebo kdyby napsal SMS, dnes vás budeme kontaktovat s čísla, tak si ho uložím. Protože když jsem měl aplikaci třetí strany, tak jsou tam i čísla z Vodafone, a nedovolají se. Proto to řeším.
  3. Dobrý den, vím, že sem chodí i lidé od Vodafone, například @Ondra - Vodafone, takže bych byl rád, kdyby se můj návrh mohl případně dostat dál, třeba až k vývojovému týmu. V poslední době nás čím dál častěji obtěžují tzv. kyberšmejdi, podvodníci, kteří volají nebo posílají SMS. Některé konkurenční společnosti už reagovaly různými způsoby (např. „AI babičkou“) a operátoři spolupracují na firewallu, který má tyto pokusy zastavit. I přes to ale občas něco projde. Napadlo mě, zda by Vodafone nemohl být prvním operátorem, který nabídne vlastní aplikaci pro ochranu uživatelů, třeba s názvem Vodafone Shield. Aplikace by byla dostupná pro iOS i Android, a pracovala by s databází podvodných čísel, kterou by spravoval přímo operátor. Tím by se zajistila důvěryhodnost i vyšší bezpečnost, protože Vodafone má možnost ověřit, zda číslo skutečně patří serióznímu subjektu. Aplikace by mohla: automaticky blokovat známá podvodná čísla, filtrovat SMS (na iOS to už možné je), označovat důvěryhodná čísla Vodafone Call Center, aby zákazník hned věděl, že volá skutečný Vodafone, umožnit uživatelům nahlásit podezřelá čísla k ověření, nabídnout volbu, zda blokovat pouze podvodníky nebo i reklamní/spam hovory. Do budoucna by mohlo dojít i ke spolupráci mezi operátory, podobně jako u zmíněného firewallu, a vznikla by tak společná databáze chránící všechny uživatele v ČR. Myslím, že by to byla užitečná a důvěryhodná alternativa k aplikacím třetích stran. Co si o tom myslíte? @Ondra - Vodafonemyslíte, že byste mohl tento návrh předat dál, aby se na něj podíval někdo z vývojového týmu? Update: Pokud má někdo z komunity návrh na další funkce nebo zlepšení, které by taková aplikace mohla obsahovat, určitě se podělte. Domnívám se, že by bylo velmi přínosné, kdyby Vodafone nabízel vlastní aplikaci na ochranu před podvodnými hovory a zprávami.
  4. bobis odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    U této aktuální verze, i když mám nastavené telefonní číslo, které se má objevovat při vstupu do aplikace, tak se objevuje úplně jiné, než to nastavené.
  5. A ipv6?
  6. Je pak možné vlézt do nastavení modemu, když je v bridge režimu? Vezme pak ten hlavní router i IPv6? Doplnění: Co tím získám? Aktuálně to vše podporuje ale nerad bych aby jsem přepnul na bridge, Tp-Link se pak nespojil a nešlo se dostat do gigacube to opět přepnout.
  7. Tohle už dávno není o penězích, ale o principu. Vytvořili nové tarify, kde nechali původní věci, přidali pár služeb navíc – a vůbec je nezajímá, jestli je zákazník chce. Prostě zdražení a vnucení zbytečností. Když někdo dostane slevu, budiž, ale stejně prý časem všechny převedou na nové tarify. Takže zdražení přijde, jen kvůli službám, které člověk ani nevyužije. Vodafone přitom stojí na místě. Modernizace? Kde nic, tu nic. Spustit 5G NSA na 700 MHz není modernizace, to je výsměch. Tam, kde není optika ani VDSL, nabízejí „internet přes 5G“ – ale s FUPem 600 GB a po vyčerpání směšných 20 Mbps. A to přitom ještě letos síť zvládá 150/30 Mbps bez FUP. Najednou po novém roce ne? Zajímavé. Jinou slušnou možnost v obcích člověk často nemá. Ale to by Vodafone musel modernizovat páteřní síť a nasadit konečně 5G SA jako O2. Kdyby místo 10 zbytečných tarifů udělali 3–4 smysluplné, ušetřili by i ve vlastních systémech. Koupili UPC, ale zákazník z toho žádnou výhodu nemá. Místo aby využili síť UPC, spojili to s mobilní a vytvořili něco silného, stagnují. Dávají jen „falešné 5G“ (NSA) a o tom pravém (SA) mluví, ale nic nedělají. Přitom kdyby investovali do sítě, zrychlili internet, nabídli férové ceny, zákazníci by jim sami přibývali. Vodafone by měl jít cestou, kterou kdysi razil Oskar – být férový, inovativní a přátelský. Investovat do vlastní infrastruktury, vyvíjet vlastní služby (např. pořádná Vodafone TV s exkluzivním obsahem), a ne spoléhat na třetí strany, kde nic negarantují. Měli by se zaměřit i na vesnice, kde jiný internet prostě není, a nabídnout tam solidní 5G SA pokrytí. A hlavně – nebýt poslední ve všem: RCS pro iPhone, eSIM pro Watch, 5G pro Apple Watch… Když by využili potenciál, který mají, byli by nejlepší na trhu. Jenže musí chtít.
  8. No technici na Vodafone tvrdili, že Bridge mode tento modem neboli router neumí.
  9. bobis odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Ondra - Vodafone jen dvě hlavní osoby to sdílíme (žijeme spolu), otec a příbuzná přístup do Můj Vodafone nemají z důvodu bezpečnosti.
  10. bobis odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Můj Vodafone+, mě včera odhlásil. Nechápu, snad to nebude odhlašovat průběžně. Protože jen jedno číslo lze nastavit jako ověřovací a pak bez něj se nikdo nepřihlásí. Update: Kamarádka říkala, že jí to neodhlásilo a je stále na ní. Tak jsem volal druhé kamarádce a ta je přihlášená taky. Ale obě prý dali přístup aplikaci v telefonu ke všemu, ke kontaktům a prostě všemu. - Já nedával oprávnění ke všemu, ani ke kontaktům. Tak mi přijde, zda nás nebudou odhlašovat, pokud jim nedáme přístupy, a třeba to příště náhodou potvrdíme. Nevím no. Odpoledne se do MV+ přihlásím znovu a uvidím zda tam bude stejný průběh jako první den.
  11. Jako každopádně docela se divím, že na stránkách www.vodafone.cz nové tarify, žádná tisková zpráva, žádná média o tom nepíšou (jak je zvykem), v ceníku to je taky. Prakticky prostě docela pěkné zdražení. Aktuálně mám Neomezený Super 10 Mb/s za 653,- Kč, kde původně byla i sleva 5 000,- Kč na zařízení. (protože mám ještě další 3 čísla, internet a Vodafone TV). Původně jsem na tento tarif měl 5 000,- slevu (na iPhone 13 i iPhone 15), když jsem si šel před půl rokem pro iPhone 16 Pro, tak mis dělili, že sleva je již jen 3 000,- Kč. Každopádně docela zvláštní, nikde veřejně ani zmínka o snížení slev ale budiž. A pokud by nás měli převádět na nové tarify s podobnou výbavou, tak nejspíše na Bez Limitu M Extra, protože obsahuje neomezené volání a SMS, neomezený internet 10 Mb/s a slevu na zařízení 2 500,-, což je zase o 500,- méně než u starého. Ale je tomu nejvíce příbuzný. Plus jako ty další výhody sleva na pojištění na zařízení - 49,- Kč, pojištění ale platí kamarádka a to je v hodnotě 300,-, takže jako nevyužiju. OneNumber jedno číslo zdarma, no to taky nevyužiju, protože nehodlám kupovat Apple Watch s LTE podporou (5G stejně na watch u nás nejde). Výměna displeje při poškození, bůhví jaké jsou tam skryté podmínky, že to nepůjde vždy využít. A to je za 899,- Kč. No z mých 653,- je to zdražení o + 246,- Kč. To je docela pálka. A přitom ty extra služby nevyužiju, maximálně sleva na telefon. Ale jako Neomezený Super normálně stojí 870,-, co koukám, nyní v Giga slevách stojí ale 549,- ale já ho mám za 653,-. Na Giga slevy přejít nemohu. Tak pokud nás převedou na nový tarif a podle rychlosti příbuzný tomu starému. Tak jedině M Extra, protože nechci nižší rychlost než 10 Mb/s a o slevu na telefon taky nehodlám přijít. Spojení služeb v jednom zákaznickém účtu o tom ani zmínka. Ale pokud mám dle Můj Vodafone slevu na stávající tarif trvalá sleva 14% a 13% sleva, což je celkem 27% sleva, kterou kdyby mi ponechali za těch dvanáct let u nich, tak by nový M Extra vyšel na 656,- Kč měsíčně to by bylo super. To už pak by nebylo tak hrozné ale otázka zda ty slevy zůstanou za věrnost alespoň. Ale kdyby nám všem v našem zákaznickém účtu převedli na nové tarify a bez slev, tak je to 4 x 246,- = ošklivých 984,- (za předpokladu, že by slevy nepřenesli), tak to ať si strčí za klobouk, a měl bych sto chutí přejít ale kam? Vodafone je pro nás nejlepší ve výběru. A pokud nás nepřevedou automaticky časem, tak mě převedou až si půjdu pro zvýhodněný telefon a řeknou, bohužel vám zvýhodněný tarif nemohu dát s aktuálním tarifem, protože je starý, to říkají vždycky. A převedli mě vždy na novější, a udělali by to i teď, tak by mě zajímalo, zda by převedli i ty slevy. Každopádně jsem zvědavý na nějakou tiskovou zprávu, vyjádření někoho zde od Vodafone. Zda nás nechají na stávajících tarifech, zda ke stávajícím, prakticky již dneska starým tarifům nechají slevy na telefon a jak dlouho to lze využít. A zda přenesou na nové tarify i naše slevy nebo zda budou nové slevy (bohužel určitě budou nižší), tak to nevím no. Snad se k tomu někdo vyjádří, protože nejste tu jediný zde na techforum, kdo to řeší, ani já nejsem jediný, už mi volalo pár kamarádů, že viděl si ty nové tarify, to se jako po...li? Nikde ani zmínka no, uvidíme. Ale tohle nedopadne dobře, teď záleží pro koho. Co vy na to třeba @Ondra - Vodafone ? Předešli příspěvek nelze už editovat, tak musím přidat další. Bohužel jsem teď zjistil v aplikaci Můj Vodafone, že navýšení 5x za měsíc na plnou rychlost nemám u mého starého tarifu. Takže ej to asi už jen u nových. Prošel jsem všechny čísla v zákaznickém účtu a u žádného to nevidím. Ale když přejdu na Služby > moje číslo > tak tam stále vidím 5 dnů Zrychlení na maximum - promo, ale nikde to nejde zaponout. Spojovat ty nové tarify zatím nelze, do zvýhodnění, tam jsou stále vidět ty staré.
  12. bobis odpověděl na téma uživateli bobis v Vodafone internet
    Když využiju to PPPoE tak to chce nějaké uživatelské jméno a heslo. @Ondra - Vodafone nevíte?
  13. Maximálně ze by plánovali už spustit 5G SA
  14. Snad nezruší staré tarify Neomezené Super. To by bylo blbě. Každopádně nevydali ani tiskovou zprávu, rovnou to hodily na web a bez oznámení. Navíc do ceníku to přidali. Na pár fórech píšou ze staré mají skončit a kdyby ne tak slevu na telefon k starým tarifům neodstaneme bude potřeba přechod na nový tarif. Muže se ru někdo z Vodafone vyjádřit? Jako bez tiskove zprávy jste přidali nové tarify. A nic k tomu info není. Jako pokud to tak bude a bez slev odejdu. Hold po 12 letech.
  15. Já se jen zeptám, nechápu ty rychlosti: Jako těch 8, to je 8 až 10? 15 je 15 až 20? a 30 je 30 až 50? Nebo? U těch tarifů bude možné slevy při spojení služeb? Když už k tomu nejvyššímu je Vodafone TV zdarma?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.