Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

IM80

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Dobrý den, jdu si sem pro radu - budu na dovolené v Africe, kde v daném státu nelze ani využít balíček Vodafone na den, abych měl příchozí hovory zdarma, volání neomezené a 1GB dat,..daná země je bohužel mimo 3. zónu, takže platím raketu za příchozí i odchozí hovory, data také. Hodlám přesměrovat hovory na asistentku do ČR. Otázka - jak se budou účtovat hovory - podmínečné přesměrování - hovor se spojí, nevezmu to, pak se přepojí zpět do ČR ? kolik bude hovor stát ? Varianta 2- hovor automatické přesměrování - na tvrdo přesměruje na české číslo. - tam to bude asi v pohodě, nebo se pletu ? Nechci nechat za příchozí hovory 20tis. jenom kvůli tomu, že mi někdo bude jaké máme počasí ... Mám firemní tarif - Maxi 5G pod RS. děkuji za pomoc.
  2. Dobry den, prosim funguje vam vzdalena diagnostika modemu na optice exUPC v mob appce VF? Na webovem rozhrani to funguje, vidim stav, pripojene zarizeni, ale z mobilu to hlasi ze STAV modemu neznámý. 1-2 mes zpet to normalne jelo…. Dekuji.
  3. Dobrý den, prosím je tady někdo expert - mám firemní tarif a v iphonu aplikaci Cyberwall od VF. Zjistil jsem aktuálně Cyberwall blokuje Carplay v autě , tj telefon se vůbec nepřipojí. Pokud vypnu Cyberwall a připojení vpn, tak Carplay normálně naskočí. Prosím o radu - kromě výmazu Cyberwall aplikace 🙂 děkuji uctivě
  4. Zdravím ve spolek, pokaždé když jedu do Rakouska -tak se e-sim běžně přepne na A1 atd. , který podporuje 5G, samozřejmě na mobilu stále svítí pouze plné LTE. Všiml jsem si toho na letišti ve Vídni, kde já na mobilu LTE A1 , kolega vedle A1 - 5G. Při přejezdu do Itálie, kde je Vodafone IT , se hned naladí na 5G Vodafone IT a data jedou naprosto v pohodě. Pozorujete také to omezení rychlosti, pokud v dané zemi není Vodafone ? Dtto bylo např. ve Francii, kde není Vodafone, tam mohu přepínat mezi operátory a využívat možnosti i jiných operatorů. Naopak - pokud v dané zemi je Vodafone ( třeba jako Itálie ) , nelze přepnout na jiného operátora. Má VF nějaké omezení v rámci EU, či aby zákazník musel využívat sít VF pokud v dané zemi je VF ? Mám tarif business neomezený Maxi 5G ( jsem firemní zákazník ), tj. mám v roamingu 100GB dat. děkuji.
  5. Mám firemni tarif buss neomezený max 5G , k tomu 2x one number. Hlavní sim v iphonu je esim, hodinky a ipad - one number, vali to bez problémů. Asi je chyba v aktivaci služby. …
  6. Dobrý den, snad to není jen u mě - ale nejde se přihlásit do portálu m-platby - https://payments.vodafone.com/cz/error/vfid po zalogování do samoobsluhy, přechod na služby, jiné služby - portál m-platby, ověření přes sms kod , následně vyskočí okno - technická chyba. děkuji za rozhřešení :-)
  7. IM80 odpověděl na téma uživateli IM80 v Vodafone internet
    Dobrý den, tomu rozumím, a víme, že to nefunguje, ta otázka zněla spíše zda VF na tom pracuje a přemýšlí o nasazení one number roamingu v roce 2025 např. ?
  8. Dobrý den všem, má někdo informaci jestli bude fungovat konečně služba one number v zahraničí ? Kombinace apple watch cell , e-sim, roaming …na lyžování je top kombinace a člověk nemusí tahat mobil. TMCZ už ho má dávno… nechci měnit firemní RS kvůli této drobnosti… děkuji za případné info.
  9. Dobrý den, prosím o pomoc / vyřešení . Na uvedené adrese byl výpadek netu, VF opravil, nicméně od května tam stále visí, že VF eviduje výpadek. Přes svého VF partnera jsme zažádali o řešení / vymazání chyby, ale stále nic, je to prý v nějaké řešící skupině. Není jiná možnost jak to interně zrušit ? internet na dané adrese funguje již v pohodě. děkuji za pomoc.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.