Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pišta

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @Ondra - VodafoneKdyž jsem to poprvé odesílal, tak to napsalo "Děkujeme, právě jste nám napsali...", ale žádný mail nedorazil. Poslal jsem to teď znovu a mail už dorazil. Čislo je 2212423. ok, už mám odpověď. O chybějících programech v aplikaci vědí a "Programy budou nahrané při aktualizaci tento víkend". Tak ať ví i ostatní... Sice každá odpověď vyvolává x dalších otázek (proč to neaktualizovali najednou minulý víkend, proč se musí čekat s aktualizací na další víkend,....), ale na to odpověď asi nedostaneme.
  2. Alespoň někdo dostává zprávy. Ja popsal problém na https://tam.je/forum a nikdo mi neodpověděl. Ondro, vám ten styl řešení přijde normální? Vždyť už se to řeší skoro měsíc.
  3. Pišta odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Ptám se znovu. V TV v balíčku Family už programy fungují, ale nefungují v appce Vodafone TV. Konkrétně Docubox, Fast&Funbox a Fightbox. Mám to zase řešit separátně na callcentru, nebo je to další globální problém, co budete řešit následujících 14 dní? Díky za info.
  4. Je sobota a na webu to stále vypadá takto pro Docubox, Fast&FunBox, FightBox. Klasickou TV nemám už sílu po 150x zkoušet. Takže co? Mám opět volat na callcentrum a dožadovat se opravy opravy opravy ?
  5. A můžeme znát víc detailů, o co tam jde? Opravdu to nebudí moc důvěru v tuhle sekci Vodafonu.
  6. ok, díky. Trošku ten průběh vypadá na to, že se jim rozbila databáze a teď to tam musí někdo ťukat ručně🙂 Ale mrzí mě ta komunikace. Na CC ví, že je to globální problém, ale nechají ať si to tisíce lidí řeší individuálně, místo aby poslali/vydali zprávu, že mají problém a pojede to za týden 🤷‍♂️
  7. Zrovna přišlo vyúčtování. Mám ho platit? Nebo mám počkat, až to opraví? 😆
  8. Tak to pak nechápu, v čem mají vlastně problém. Proč někomu to na těch CA modulech jde a někomu ne. Nebudí to moc důvěru.
  9. Aha, tak změna, to co funguje na webu nebo appce nemusí fungovat v televizi: Family balíček: Web a Appka - funguje: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, BBC Earth, BBC First Web a Appka - nefunguje: Fast&Funbox, Fightbox, Docubox TV - funguje: BBC Earth, BBC First TV - nefunguje: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, Fast&Funbox, Fightbox, Docubox Já ty procesy ve Vodafonu asi nikdy nepochopím, tvl.
  10. Ve Family balíčku mi jede: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, BBC Earth, BBC First a nejede: Fast&Funbox, Fightbox, Docubox Zvláštní, že to má každý jinak...
  11. Mám balíček Family a vycházím z tohoto: Jde mi o to, zda to vůbec někomu funguje...
  12. Mám teda kvůli těm nefunkčním pořadům *BOX volat na callcentrum jako všichni ostatní? Nebo to někdo vyřesí systémově a globálně pro všechny?
  13. Pišta přidal téma do Vodafone TV
    Nefunguje mi Android aplikace Vodafine TV. Reinstalace nepomohla. Píše to jen chybu MA1G205.
  14. Pišta odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Může tu někdo oficiálně za Vodafone říct, kdy začnou ty nové programy fungovat? Nebo tu raději necháte lidi si stěžovat a zbytečně volat na infolinku? K tomu všemu mi z ničeho nic přestala fungovat Android appka. Končí to chybou MA1G205
  15. Pišta odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    běží jen ty BBC, ostatní stále ne.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.