Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

CoE

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    tomus: Tak jsem nahrál na telefon ještě jedno video - a to porovnávací napříč různými platformami - odkaz na video: https://photos.app.goo.gl/YbBhhwfiKjKifG1PA 1. část z webu You Tube 2. část ze streamovací služby Max 3. část ze streamovací služby Disney+ 4. část z Vodafone TV Přehrávání z prvních tří služeb je bez jakéhokoliv problému - vše jede plynule. Jen vysílání Vodafone TV je naprostá tragédie a je to přesně od té doby, co Vodafone nasadil tuto novou verzi aplikace. A ten tvůj NTB, na kterém jsi to zkoušel...jeho displej má také velikost 38" a rozlišení 3840x1600? Já jen, že můj monitor má uvedené parametry...
  2. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Dobrý večer, Veroniko, ano, zde kolegové reagovali - to je v pořádku. Mě zajímá, kdy bude vyřešen můj problém, jelikož vámi poskytnuté služby nejsou v kvalitě, která by mě uspokojila a já stále za službu platím. A domnívám se, že pokud vám za nějakou službu platím, tak ji mám dostat v odpovídající kvalitě - a to není tento případ. Odkaz na původní příspěvek se všemi podrobnostmi: https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/?do=findComment&comment=473030
  3. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Dobrý den, možná by se slušelo podat zákazníkovi zpětnou informace o tom, jak proběhla oprava, či stále ještě probíhá. U mě doma technik vyměnil konektor k modemu - to bylo 1.7.2024 - tento zásah byl naprosto zbytečný. Dále jsem dostal informaci, že proběhne nějaký zásah v domě na rozvodech. K dnešnímu dni nemám absolutně žádné informace a televize je na PC stále naprosto nepoužitelná - viz odkaz na video: https://photos.app.goo.gl/yYvVGUTaQg2njwDk7 A má trpělivost dochází. Platím za službu, kterou nemohu používat - posbírám důkazy a obrátím se na obchodní inspekci.
  4. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Ondra - Vodafone: Dobrý den, děkuji, již jsem odeslal hlášení přes zaslaný odkaz.
  5. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Jenom, aby si někdo z Vodafonu dokázal představit, jak skvělé poskytují služby. Nahrál jsem na telefon dvouminutové video vysílání Eurosportu. Vodafone TV je spuštěna v aplikaci Chrome a vysílání je naprosto nekoukatelné - jestli, tak to jede tak 15 - 20 FPS. A ještě, co se týče přehrávání. Mám na svém 38" monitoru jen dvě možnosti. Sledovat místo videa obrázkovou slideshow na fullcsreen a nebo fullscreen vypnout a sledovat to co vidíte na přiloženém screenshotu. Na video se můžete podívat zde: https://photos.app.goo.gl/d8C2tTij8z7S9yCV6. Pro jistotu ještě přidávám specifikaci počítače - to kdyby náhodou někdo chtěl argumentovat, že mám slabý stroj: MB: Asus ROG Strix B650E-F CPU: AMD Ryzen 5 7600 RAM: Kingston Fury Beast 2x16 GB DDR5, 6000 MHz, AMD Expo GPU: Sapphire Radeon Nitro+ RX7900 XT MONITOR: LG Ultra Gear 38GN950 (rozlišení 3840x1600) SYSTEM DISK: M.2 Samsung 980, 1TB DATA DISK: Samsung 870 QVO 8TB PSU: Seasonic Focus Plus Platinum 750W OS: Windows 10 Home Ani jako vtip to není dobrý. Za tohle já platit nebudu, takže jestli nebude rychle zjednaná náprava, končím po dvaadvaceti letech s Vodafonem.
  6. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Sparrow: Máte naprostou pravdu, tohle nechápu a ani to nechci pochopit. Chci uživatelsky přívětivou aplikaci, kterou bude radost používat. Při každém spuštění zamáčknu slzu a zavzpomínám na HorizonGo od UPC, která také nebyla kdo ví co extra....ale v porovnání s tímhle paskvilem...doufám, že se sem smí psát i oprávněná kritika.
  7. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    cvancara: No takhle jsem to před několika dny měl také. Toho nového formátu jsem si všiml včera. Jinak to načítací kolečko mě dohání k šílenství. Když na začátku letošní sezóny Formule 1 neměl Vodafone práva na vysílání, tak jsem si na tři měsíce zaplatil konkurenční Telly TV - nebe a dudy. V prohlížeči to jelo jak po másle bez sebemenšího zaškubnutí...no, mám o čem přemýšlet. Myslel jsem si, že po jednadvaceti letech u Vodafdonu mě už nic nepřekvapí - hodně naivní z mé strany.
  8. CoE odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Mohl bych se prosím pěkně zeptat, který chytrák má na svědomí novou verzi Vodafone TV v internetovém prohlížeči? Proč nejde mít obrazem vyplněné okno a proč se defaultně pouští jako fullscreen? Pracuji ve dvou oknech a tato nová verze je naprosto nepoužitelná. Dále je aplikace nepoužitelná v prohlížeči Chrome...neustále se mi seká a neustále načítá. Nebo se sekne obraz, zvuk jede dál a najednou obraz zrychleně dožene zvuk. Ve Firefoxu je to o něco lepší, ale proč aplikace bere více než 1 GB z RAM při jediném otevřeném panelu?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.