Přejít na obsah

Andrew_007

Uživatel
  • Příspěvky

    3
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Basic
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    Compal CH7465
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha 11
  • Speedtest

Andrew_007's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • Reacting Well
  • First Post

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. Andrew_007

    Modem Compal

    Nejedná se o hlášku z internetového prohlížeče, ale z nástroje Řešení potíží se sítí ve Windows 10. Operační systém celou dobu indikuje, že připojení k internetu je dostupné. Manuální změna DNS serverů na jednom PC problém vyřešila (na tom PC) a hledal jsem globální řešení pro celou domácnost. V modemu jde nastavit kde co, ale DNS bohužel ne. O nespolehlivých Vodafoních DNS se tu už několikrát diskutovalo, např. zde: https://www.techforum.cz/topic/61996-dns-servery/ nebo zde: https://www.techforum.cz/topic/61439-pomalý-dns-server/page/3/
  2. Andrew_007

    Modem Compal

    Díky za tip, taky mě to mohlo napadnout 🤦‍♂️
  3. Andrew_007

    Modem Compal

    Dobrý den, lze (a případně kde) v nastavení modemu Compal CH7465VF změnit výchozí DNS servery? Pokud nelze, plánuje Vodafone upravit firmware, aby toto nastavení bylo možné? Varianta nastavit vlastní DNS servery na každém jednom zařízení připojeném k modemu nepřichází v úvahu. Potýkám se s výpadky, které se projevují tak, že po nějaké době nepoužívání připojení (v řádu hodin) trvá načtení prvního webu/služby 15-30 sekund a je tedy nutné provést více pokusů, protože web/služba se nenačte. Pokud je poté připojení kontinuálně používáno, funguje bez problémů. Nástroj poradce při potížích/diagnostika sítě ve Windows při tomto výpadku vždy zjistí problém s DNS serverem (DNS server neodpovídá). Rád bych tedy vyzkoušel alternativní DNS, bohužel v konfiguraci modemu Compal CH7465VF tuto možnost nemohu najít.
×
×
  • Vytvořit...