Přejít na obsah

DomiiBunn

Uživatel
  • Příspěvky

    5
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    Premium 5G
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    -
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Praha

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

DomiiBunn's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. DomiiBunn

    Ztráta paketů

    Appears as some loose connections causing the issue. I'll still look into getting the SOHO contract as it has some nice features I'd like to have. Thanks all for the effort to help!
  2. DomiiBunn

    Ztráta paketů

    Yeah. ChatGPT pro překlad. Bože, na Instagramu jsem nebyla už hodně dlouho. Můžu použít angličtinu, ale jelikož je fórum hlavně v češtině, rozhodla jsem se ji použít, protože to logicky získává větší pozornost. Moc si cením dohledu na mé osobě. Ale bohužel nejsem AI (to by právě AI řeklo 100%). Vlastně jsem nepřemýšlela o obchodní smlouvě. To by mohla být nejlepší myšlenka v této situaci! Nechala jsem si telefon na obchodní stránce a doufám, že to pro mě vyřeší problém. Doufám, že zástupce bude mluvit anglicky. P.S. Miluji předpoklad, že jsem AI. I když ho používám k překladu, z mé zkušenosti s jinými jazyky (polština) byl trochu lepší než Google Překladač. Pro ty, kdo hledají, mám stejný profilový obrázek na Linkedin a Gmail, takže to není špatný nález. IP adresa z Prahy. Určitě odpovídá té, ze které právě píšu. @Marek-26 myslel jsi tím, že mi chceš poslat MAC adresu mého routeru v DM, abys zjistil, co se děje? Router nebo modem? S pozdravem Yeah. ChatGPT for translation. God, I haven't been on Instagram in ages. I can use english but as the forum is mainly in Czech I opted to use it as logically that would gain more traction. I do love the impressive lookup of my persona. But sadly i'm not an ai(that's what an AI would say 100%) I have not actually thought of a buisness concract. That might be the best idea for this situation thought! I left my phone on the biz site and that hopefully solves the issue for me. Here is hoping the rep will speek English. P.S. I love the assumption that I am an AI. Thought I am using it to translate as at least from experience in other languages(Polish) it was a bit better than Google Translate. For those looking I have the same pfp on Linkedin and Gmail so not a bad find. Prague IP Most certainly matching the one I'm posting from. @Marek-26Did you mean to send you the MAC of my router to you in a DM to check up what's up? Router or Modem? Regards
  3. DomiiBunn

    Ztráta paketů

    @we take Jo, myslím, že to není problém s modemem sám o sobě, je to spíše o mně, který si přeje mít vybavení, které vypadá hezky. @Marek-26Díky. Myslel(a) jsem si to také, ale nebyl(a) jsem si jistý(a). Myslíte si, že by to stálo za pokus, až vyjde model od Ubiqiity pro EU, nebo si myslíte, že Vodafone nepovolí používání vlastního modemu? @Veronika - VodafoneDám technické podpoře další šanci po Vánocích. Vtipný objev mezitím. Zapnul(a) jsem tvarování provozu na svém routeru na jeho WAN nastavení na 150/15 (zatímco můj tarif je 300/20, pokud vím), a zdá se, že to vyřešilo hlavní problém s latencí a ztrátou paketů. Nejsem si jistý(a), proč Vodafone zahazuje pakety místo toho, aby je frontoval, protože to je momentálně to, co se zdá být případem. Podle všeho to vypadá, že když pfSense zpracovává zprávy frontováním, zvyšuje se odezva na ping maximálně na 200 ms, když se na síti něco děje. S malými nárazy, jako je původní vyrovnání 4K obsahu, odezva na ping neutrpí. Jsem trochu ztracena, protože to opravdu vypadá, že je příliš malá fronta paketů na routeru Vodafone.
  4. DomiiBunn

    Ztráta paketů

    Ahoj @Veronika - Vodafone Děkuji za tvou odpověď. Nicméně jsem se již obrátil(a) ohledně tvrzení (jak jsem uvedl(a) výše) "10% ztrát paketů je normální". Nejsem si jistý(a), zda to platí pro Vodafone, ale pro mě je to nepřijatelné. Dále mi bylo řečeno, že "stačí přejít k jinému poskytovateli" od zástupce zákaznické podpory v obchodě. Pracuji v podpoře obchodních zákazníků a upřímně mě tato šokovala. Rád(a) bych našel(a) řešení spíše než změnu poskytovatele sítě, protože je to obtížné zejména poblíž centra Prahy. S tímto příspěvkem doufám ve společenskou pomoc, protože s telefonickou podporou narazím na zeď. Skutečně mě napadlo, zda by bylo možné nastavit svůj vlastní modem v případě, že poskytnutý modem není schopen zvládnout zátěž (přestože zůstává v tarifu). Doufal(a) jsem v použití Ubiquity UCI, ale v současné době tvrdí, že funguje pouze na americkém trhu. Nicméně vzhledem k tomu, že využívá DOCSIS 3.1, věřím, že bych měl být schopen pracovat v síti Vodafone (exUPC). Zatím jsem se neptal(a), zda lze takové zařízení aktivovat u Vodafone, protože používá identifikaci MAC. Nejsem si jistý(a), co Vodafone používá. S pozdravem,
  5. Dobrý den, Chtěla bych vyjádřit své zklamání ohledně služeb Vodafone. Mám několik problémů s rezidenčním internetem (domacim) na jedné ze svých lokalit (a to není přehánění). Trvale se potýkám s výkyvy latence a ztrátou paketů, jak můžete vidět níže, až k 70% ztrátového poměru a doby odezvy pingů přesahujících 400 ms. Problém se nevyskytuje při pingu na žádná interní zařízení. Lokalita je směrována pomocí pfSense, který nepoužívá vysoké zatížení. Mohl by mi někdo poskytnout užitečné rady, když technická podpora Vodafone tvrdí, že "10% ztráty paketů je normální"? S tím bych souhlasila, kdybychom žili v roce 2009. Pokud někdo zná právní aspekty českých poskytovatelů internetových služeb, informujte mě, prosím, zda to může být důvodem finančního uplatnění nároku, protože tento problém je trvalý a způsobuje mi potíže v práci. Rozumím, že rezidenční připojení nemá SLA 99.9x5, ale doufala bych, že v českých zákonech existuje nějaké očekávání ohledně poskytované služby. S pozdravem,
×
×
  • Vytvořit...