Řešení
-
kautskym: příspěvek v tématu Změna technologie internetu byl označen jako odpověď3.7 IP adresa
Jako součást Služby je bezplatně poskytnuta dynamická neveřejná IPv4 adresa. Pevnou veřejnou IP adresu lze získat jako placenou doplňkovou službu za cenu dle aktuálního Ceníku.
Parametry placené doplňkové služby Pevná veřejná IP adresa jsou následující:
1× veřejná statická adresa IPv4
Veřejný rozsah IPv6 /56
Režim full dual stack
viz podmínky pevný internet.
https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/
https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/internet-ipv6/
V jakém případě mi bude přidělena IPv6 adresa?
Protokol IPv6 podporujeme v celé mobilní síti a téměř celé pevné síti. Pokud to je možné, vaše zařízení dostane přidělenou IPv6 adresu.
V naší síti používáme dual-stack režim, který umožňuje současné používání dvou verzí IP protokolu – IPv4 a IPv6. To znamená, že vaše zařízení může obdržet obě adresy najednou. Tento režim zajišťuje kompatibilitu a plynulé fungování připojení, i když některá zařízení nebo sítě podporují pouze jednu z verzí IP protokolu.
IPv6 nebudete mít dostupné, pokud jste si vyžádali nastavení výhradního provozu přes IPv4 (například kvůli použití pronajatého modemu pro pevný internet přes koaxiálně-optickou síť v režimu bridge).
-
kautskym: příspěvek v tématu Platba počáteční ceny za tablet byl označen jako odpověď
-
kautskym: příspěvek v tématu Nastavení VDSL modemu TP-Link Archer VR2100 byl označen jako odpověď
-
kautskym: příspěvek v tématu Nejdou mi nově přidané kanály za Voyo byl označen jako odpověďJedno se mi stalo to samé , zavolal jsem na Vodafone a udělali na dálku obnovu programu a začali to fungovat
-
kautskym: příspěvek v tématu Rozdíl mezi Internet Premium Fibre a Lite byl označen jako odpověďjak píše @Marek-26a v ceníku je to napsané co to znamená, viz výňatek:
Produkty typu Lite a Lite Ultra poskytujeme ve vybraných lokalitách s nižším vytížením sítě, menší dostupností techniků a pracovníků servisu. Liší se rozsahem a úrovní poskytované podpory při řešení požadavků na péči a servis. Jedná se konkrétně o: o Možné zpoplatnění vybraných úkonů asistované péče podle aktuálního ceníku (zákazník bude před využitím zpoplatněné podpory dopředu informován). o Čekací dobu při řešení vybraných úkonů, která může být delší, než je obvyklé, a to na základě situace v dané lokalitě. Jedná se o tyto úkony: ▪ Řešení požadavků na servis námi dodaného modemu či požadavků souvisejících se zařízením zákazníka. ▪ Řešení požadavků na specializovaná oddělení. ▪ Aktualizace firmwaru modemu (může nastat zpoždění mezi vydáním nové verze firmwaru a jeho instalací, které ale neohrozí bezpečnost zařízení a sítě).
-
kautskym: příspěvek v tématu TV start po koaxiáním kabelu od TM byl označen jako odpověďAno funguje, ale T-Mobile jí nemá nějak zasmluvněnou, tudíž nelze službu TV Start v případě poruch reklamovat a žádat o opravu. Navíc technici nic nenalaďují a dávají od toho také ruce pryč
-
kautskym: příspěvek v tématu Jak řešit reklamaci, když Vodafone nekomunikuje. byl označen jako odpověď@Jiří Röszlerdoporučím napsat oficiální reklamaci https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/
-
kautskym: příspěvek v tématu AMC a FILM+ byl označen jako odpověďUž programy fungují
-
kautskym: příspěvek v tématu Ceny za volání do zahraničí byl označen jako odpověďted jsou ceny sjednocené 🙂
-
kautskym: příspěvek v tématu F1 na ORF1 byl označen jako odpověďmusí operátor na žádost TV Nova
-
kautskym: příspěvek v tématu Nezobrazování STB/routeru v můj vodafone byl označen jako odpověď@Ondra - Vodafonetady je problém, že se nezobrazují ani modemu u internetu jak k VDSL tak k Kabel internetu
Tak mě se již zařízení k internetu a TV v samoobsluze zobrazilo zpátky
-
kautskym: příspěvek v tématu SMS na Vodafone OneNumber (duplikace tel. č.) byl označen jako odpověďna obě zařízení
-
kautskym: příspěvek v tématu výpadek Infolinky a Vodafone Tv ??? byl označen jako odpověďje celorepublikový výpadek , až to opraví , půjde to všem i bez té chyby SA005 🙂