Jump to content

Jak řešit reklamaci, když Vodafone nekomunikuje.


Go to solution Solved by kautskym,

Recommended Posts

Prosím Vás o radu.

Jak postupovat, když obchodní zástupce (pan Čvančara) ani jeho přímý nařízený nekomunikují?

Když nás oz přesvědčoval, že výhodou naší spolupráce bude jeho osobní přístup (jeden z hlavních důvodů proč jsme s Vodafonem uzavřeli smlouvu), uvěřili jsme mu. Slova pana Čvančary "Vše s Vámi vyřídím, na pobočku nebudete muset více chodit." Opak je pravdou.  Postup, který jsem volil:

1. před uzavřením smlouvy jsme si podmínky potvrdily emailem,

2. dohodli jsme se, že se upraví fakturace

3. během měsíce jsem urgoval dohodnuté u oz (to ještě bral telefony a komunikoval)

4. přestal zvedat telefony a nereagoval na emaily

5. byl jsem nucen jít řešit problém na pobočku, zde mně bylo řečeno, že urgenci posílají na něho a na oblastního manažera, bohužel jsem nedostal kontakt na jeho přímého nadřízeného

6. po několika dnech, když se vůbec nic nedělo, jsem byl nucen pobočku navštívit znovu

7. situace se opakuje, email na pana Čvančaru a jeho nadřízeného - nyní čekám co se bude dít

 

Pokud mně někdo dokáže poradit, jak postupovat, budu rád (třeba Vodafone?) .  Přístup, nezvedám telefon, nereaguji na emaily mně přijde ze stravy Vodafone  (oz) poněkud nešťastný.  Kontaktovat mě můžete na jiri.roszler@seznam.cz

 

 

  • Sad 1
  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Trutnov
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...