Jiří Röszler Posted September 16 Share Posted September 16 Prosím Vás o radu. Jak postupovat, když obchodní zástupce (pan Čvančara) ani jeho přímý nařízený nekomunikují? Když nás oz přesvědčoval, že výhodou naší spolupráce bude jeho osobní přístup (jeden z hlavních důvodů proč jsme s Vodafonem uzavřeli smlouvu), uvěřili jsme mu. Slova pana Čvančary "Vše s Vámi vyřídím, na pobočku nebudete muset více chodit." Opak je pravdou. Postup, který jsem volil: 1. před uzavřením smlouvy jsme si podmínky potvrdily emailem, 2. dohodli jsme se, že se upraví fakturace 3. během měsíce jsem urgoval dohodnuté u oz (to ještě bral telefony a komunikoval) 4. přestal zvedat telefony a nereagoval na emaily 5. byl jsem nucen jít řešit problém na pobočku, zde mně bylo řečeno, že urgenci posílají na něho a na oblastního manažera, bohužel jsem nedostal kontakt na jeho přímého nadřízeného 6. po několika dnech, když se vůbec nic nedělo, jsem byl nucen pobočku navštívit znovu 7. situace se opakuje, email na pana Čvančaru a jeho nadřízeného - nyní čekám co se bude dít Pokud mně někdo dokáže poradit, jak postupovat, budu rád (třeba Vodafone?) . Přístup, nezvedám telefon, nereaguji na emaily mně přijde ze stravy Vodafone (oz) poněkud nešťastný. Kontaktovat mě můžete na jiri.roszler@seznam.cz 1 Quote Start Basic Základní Compal CH7465 Trutnov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution kautskym Posted September 16 Solution Share Posted September 16 @Jiří Röszlerdoporučím napsat oficiální reklamaci https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.