Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Internet se výrazně zpomalil, po restartu modemu funguje tak minutu a pak následuje zpomalení až na úplný výpadek. Restart modemu a znova dokolečka.

Odesláno

Mam uplne stejny problem :lol::lol: :lol:

Odesláno

Mne to jakztakz jede. Zadny preruseni konektivity. Problem je packetloss[cca6%]. Bydliste Usti/Severni Terasa :]

Odesláno

Mam dnes take cca 7-9 % ztratu packetu. Decin - Breziny

Odesláno

Dneska se něco děje všude :cry: Mě v Děčíně 1 to taky pořád padá a podle fóra je to i v Brně,Plzni,Mostě,Teplicích.....co se děje???

Odesláno

Tak tak, Vseborice taky dneska uplne na nic, cca kazdy 2 minuty se spojeni na chvili prerusi a pak zase naskoci2

Odesláno

Cheb ma casty problemy taky, je to spis problem vic lokalit. Nema to vicemenne cenu resit podle lokalit, staci se kouknou na karneval mapu :)

  • po 3 týdnech...
Odesláno
:cry: Mám stejný problém s internetem. Byli jsme zákazníky O2, ale nikdy takové problémy nebyly. Stále výpadky, nemožnost připojení atd. Prosím o zprávu a urychlenou nápravu. Pokud tyto problémy budou nadále trvat, budeme nuceni odstoupit od smlouvy. Již nás opravdu nebaví stálé restartování modemu a řešení všech dalších problémů. Děkuji předem za Vaše vyjádření Seidlicová Eva
Odesláno
:cry: Mám stejný problém s internetem. Byli jsme zákazníky O2, ale nikdy takové problémy nebyly. Stále výpadky, nemožnost připojení atd. Prosím o zprávu a urychlenou nápravu. Pokud tyto problémy budou nadále trvat, budeme nuceni odstoupit od smlouvy. Již nás opravdu nebaví stálé restartování modemu a řešení všech dalších problémů. Děkuji předem za Vaše vyjádření Seidlicová Eva

 

mno ehm, tohle je neoficiální forum

Odesláno

Hezký den, prosím, můžete mi poradit, kde se dovolám nápravy_ Děkuji! :idea:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.