Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

.Mám taky problém s Karnevalem 9.8. nám namontovali nový telefon, s tím ,že nejpozději v úterý bude funkční. Do dnešního dne telefon nejde (22.8.2007).Pokouším se zavolat na info ta samozřejmě také bez úspěchu, na mail taky žádná odpověď je to prosťe v pr....

Mám telefon a jen tak na něj koukám a platím. Nejspíš zruším smlouvu.

Odesláno

A na jaký číslo voláte, volejte spíš na 284 085 111, nevím jestli to starý číslo 844 111 116 je vůbec ještě v provozu, třeba proto se tam nemůžete dovolat a nespojí vás to.

Odesláno

to stejny u me .. 10.8 zapojily telefon+net a net jede a telefon jel asi 2 hodiny a jeste k tomu z prdele a nejede do dneska.. volal jsem tam utratil sem 200kc na kreditu rekli ze to pojede do 2 dnu a nic se nedeje jsoou to fakt odporny hovada v tomhle

Odesláno

Pred nedavnem u nas taky nesel telefon (asi 2 - 3 dny), potom vypadnul i internet, tak jsem tam zavolal, asi 10 minut jsem si pockal nez me to spojilo. Nahlasil jsem vypadek netu i telefonu a asi do pulhodinky sel net i telefon.

Odesláno

Přesně na tohle číslo jsem volala provolala asi 400 Kč, další číslotosamé a nic.

Odesláno

Pokud na vaše reklamace a stížnosti Karneval nijak nereaguje, pak asi nezbývá nic jiného než se obrátit na ČTÚ (Český telekomunikační úřad).

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak dnes mi odpovedeli z UPC na muj email ktery jsem jim poslal 8.8. ze se omlouvaji a nejblizsi dobe me budou kontaktovat z jejich klientskeho centra, tak to jsem tedy zvedav.

Odesláno

jak mi divně klesla rychlost, tak sem napsal snad někdy v neděli přes emailovej formulář a dneska večer mi přišla odpověď, ať jim příště hned zavolám, kdyby byl problém, aby to mohli řešit... Odpověď do dvou dnů super, ještě bych moh otestovat telefonický spojení, zatim maj u mě 9 bodů z 10 :) Takže příště si zavolám, btw rychlost se mi spravila druhej den, takže víc nemá zatim cenu řešit... 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

ty body myslim rychle pujdou dole .. Dnes sem se snazil dovolat a nic .. Z minuleho mesice mi nafakturovali plnej klasik .. i kdyz sem zadal o zmenu na light a v pulce mesice mi misto lightu zmenili starter na kterym sem jel tyden a pak vyhadal light :)) Proc me to neprekvapuje ? :)

Odesláno

Tak dnes mi zavolaly ale az potom co jsem jim poslal druhou objednavku z 31.8. takze bych to mel mit este za 1kč a technik ma prijit 13.9. tak jsem zvedav.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.