Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Setkali jste se s timto problemem? 10 hlasů

  1. 1. Setkali jste se s timto problemem?

    • Ne
      9
    • Ano, u stareho/noveho tarifu
      0
    • Ano, u obou
      1

Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak upozorneni:

 

Tarif: Light

Lokalita: Most

Popis problemu: neadekvatni rychlost, rychlost hluboko pod urovni tarifu, dle tarifu karnevalu-vse ok, dle mereni jinych: temer nemeritelne, dle stahovani: temer nemozne

Problem nastal: pri prechodu do noveho zuctovaciho obdobi (po pulnoci), tj z 27 na 28. , kdy oba PC bezi a pocitaji vyzkumy pomoci BOINC Managera, jeden projekt neustale vyzaduje upload i download (vyzaduje vysokorychlostni net + velky traffic :)

 

Reseni problemu: cca 3 hodiny v novem obdobi proveden restart vsech zarizeni (pc, pc, router, modem), vcetne vsech moznych kombinaci- bez odezvy , release a renew IP: stale prirazovana stajena IP (pravdepodobne uz bude stala :wink:

cca po 9 hodinach po objeveni problemu proveden opakovane restart vsech zarizeni + lajznuti IP - bez odezvy, problemy uvedene vyse stale bez zmeny

 

:arrow: cca az po 11 hodine: problem "vyresen" ( neustale pousteni karnevalackeho speedtestu urcite problem nevyresilo..i kdyz kdo vi)

 

Info: stejne problemy byvaly i pri predeslych prechodech, ovsem byly vyresen do 3 hodin, nejdele do 6 , pomoci restartu modemu)

Jinak "neomezeny limit" jsem neprekrocil, takze ani pripadna zmena na 64/64. Je mozne ze podobne problemy se muzou objevit i u jinych zakazniku.

Odesláno

Doby, kdy se dalo měřit připojení na speedtestech, už sou asi pryč... Mně to ukazuje na dsl.cz pořád jenom 7.2 Mbps (900 KBps), ale když stahuju třeba z Rapidu 100 MB soubor, tak sto skutečně jede těch 1024 KBps (+/- 20 KBps)...

Ale jestli je to zpomalení znát, tak na tom asi něco bude... :?

Já nezaznamenal žádný problémy na rozhraní období, kdy nulujou statistiku na webu... Vždycky jedu od 0 v 1 ráno...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Zatim stahuju nonstop (torrenty - rychlost jsem si omezil na 1Mbit) a zatim žádné zpomalení.

Odesláno

Most: pozna ti karneval omylem omezil rychlost. :wink:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.