Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

tak toho technika nabonzujte na centralu...vsak on mu nekdo vysvetli, ze takhle asi ne...

Odesláno

Dneska tam zajdu a uvidim, jak to vlastne je. Zrejme uz nebudu vahat, jako minule a tentokrat fakt nekam zavolam.

Odesláno

koukam ze je to stejne jako v duchcove prijel technik zapojil a pry za par hodin to pojede pak a nic se nedelo pak volal ze spletl filtr pry :-) tak provedl vymenu a zase nic ja myslel ze meji techniky a ne cvicene opice. ono to totiz vypada ze je nauci par postupu ale kdyz prijde neco co nemaj nacviceny tak jsou v koncich kde ty lidi berou meli by mit aspon zakladni znalosti ale tohle je vrchol. tak uz 6 den mam modem a net porad v nedohlednu

Odesláno

a to si za to uz zaplatil?....napis jsem aspon jemno technika, at vime na cem jsme....

Odesláno

No tak to dopadlo presne tak, jak jsem si myslel. Technikovi se u souseda ani po hodine nepovedlo nainstalovat sitovou kartu - kterou sam privezl. Tak ji zase vymontoval, rekl, ze na tohle nema cas a ze za to neni placeny a odesel. Sousedovi nechal zapojeny modem v zasuvce a UTP kabel lezici na zemi vedle pocitace. Zacinam mit chut zjistit jeho jmeno nebo nekam zavolat, protoze tohle uz je opravdu docela sila.

Mimochodem, sitovka nesla nainstalovat, protoze mel v PC (Win98) spatne nainstalovanou sit, coz bylo videt uz pri bootu, kdyz to psalo hlasky o chybejici Microsoft siti :) Stacil klasicky postup - v ovl. panelech sit odebrat a zase pridat, proste zakladni postup i te nejvetsi lamy. Jen technik od Karnevalu tenhle postup nezvladl.....

Odesláno

No nevim, mozna te chovani technika vytaci, ale ja s nim docela souhlasim - jeho vec je modem a snad natazeni utpcka, ale koncovy zarizeni - comp, to uz si ma resit jenom a jenom uzivatel. Bud si ma tvuj soused nekoho zavolat at mu s tim pomuze, nebo ma uprosit/financne motivovat technika, at mu s tim helpne on. Ale spilat technikovi, kdyz ma tvuj soused rozje**nej comp ...

Odesláno
No nevim, mozna te chovani technika vytaci, ale ja s nim docela souhlasim - jeho vec je modem a snad natazeni utpcka, ale koncovy zarizeni - comp, to uz si ma resit jenom a jenom uzivatel. ...

 

No dobře, instalaci síťovky za příplatek bych bral, ale odbíhat od nedokončený instalace s tím, že na to nemá čas, je trochu blbý. :roll:

Odesláno

Se tem technikum nedivte, no.. asi je to druhej rekvalifikacni kurs pro nezamestnany.

Odesláno

No dobře, instalaci síťovky za příplatek bych bral, ale odbíhat od nedokončený instalace s tím, že na to nemá čas, je trochu blbý. :roll:

 

Kdyz bude mit uzivatel comp v poradku a pripravenej, tak pri dobry vuli mu to udelat muze ale nemusi. Ale kdyz ma ten comp ve stavu, ze proste nestaci nastavit IPcka a restartovat, tak TO JE CHYBA UZIVATELE. Rovnou byste mohli chtit aby technici preventivne odvirovavali compy, protoze muze bejt net blokovanej nebo jim instalovali firewall, aby byly v bezpeci -> tohle je starost zakaznika a/nebo majitele pocitace !

 

Ano blby to je, ale urcite neni vina (minimalne ne cela) na jeho strane. Jsou to taky jenom lidi ...

Odesláno

Sleduju vasi diskusi a je mi lito, ze narazite na voly, ktery vam tam nechaji blikat modem. BTW to blikani, co bylo popsany v prvnim prispevku tohoto tematu signalizuje, ze modem nema signal - viz prirucka modemu na strankach vyrobce. Jinak prvni spusteni modemu trva opravdu dele, probiha komunikace mezi headendem a modemem - technik co byl u me tu pockal, dokud modem nenaskoci. Ja tu mel jiny problemy, takze tu byl skoro dve hodiny a vsechno se mnou vyresil a nakonec jsme se domluvili. Dokonce chtel videt, ze mi to na kompu chodi, do te doby neodesel.. :) Jinak pokud narazite na technika, kterej vas odbyde, tak si zavolejte na callcenter a tam maji v papirech napsano, kdo u vas byl. Muzete si zkusit vyzadat jeho jmeno a poslat do karnevalu doporucene pisemnou formou oficialni stiznost. Myslim, ze mu prinejmensim nekdo vynada. Jinak jeho povinnost je predvest internet, ale na svem notebooku (tzn. ma zajistit, aby na vystupu UTP z modemu byl internet), vas pocitac a jeho nakonfigurovani uz jde mimo nej. Situace je ovsem takova, ze jsem nevidel technika, ktery by mel notebook - proste vsechny notebooky jsou v karnevalu asi jen v managementu.. :) To je asi tak vse.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community