Přejít na obsah

noční výpadky Plzeň


PetrM

Doporučené příspěvky

  • po měsíci...
Návštěvník

Cela plzen a okoli ma neustale vypadky a dramaticky narust latence. Pro mnohe je to i velka financni ztrata a jsem zvedav jak se stim nas provider vyrovna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Cus

 

taky už druhý den pozoruju stav k horšímu ( lokalita Plzeň - Slovany ), pingy celkem ujdou ale ta ztrátovost paketů je příšerná, alespoň u mě. Stahovat sice můžu stále rychle ale zahrát si něco online je hrůůůůza. Latence i okolo 9000!!! Zítra volám ať s tím něco udělají, i když předem tuším, že si asi nepomůžu, protože jejich podpora stojí za ...

 

PS: Vím o dalších lokalitách kde mají stejné problémy, není to jen u nás v Plzni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo a dals jim to vedet ?

 

To se jaksi neda. Uz dva dny se zkousim dovolat na jejich linku pomoci. Pul hodiny tam hraje ta jejich dementni pisnicka Lady Karneval a vesele utracite penize za volani. Zkousel jsem vyplnit i jejich formular na webu, ale pochybuju ze to tam nekdo cte :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No doufam, že stim fofrem něco udělají. Mě vypadává i telefon. Kdyby trochu mysleli, tak ten nápor telefonů můžou lehce snížit. I když vlastně proč by to dělali, když my za to platíme. Stačilo by kdyby větší průšvihy jako je tůten napsali na forum s nějakym vyjádřením a na hlavní stránku strčili odkaz na forum (nebo k formuláři). Vůbec nic by jim to neudělalo, takhle opakujou nejspíš všem stejnou básničku dokola. Zjevně tam je dobrá organizace. Jen tak mimochodem nemá tam fakt smysl volt já tam volal 45 minut. Leda, že by se někdo objetoval a vytrval déle.

 

Zachvíli asi uklikam myš k smrti na každou stránku tak dvakrát. Mimo to sice mam turbo 5M, ale na home mam rarif prázdnej, rychlost prázdnou, limit 0. Ale mam proježděno asi 5GB a schází mi 15GB. Tak tomu říkam guláš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, dal jsem jim vědět, kkti vůbec neberou telefony, předem se sice za to omlouvají, že prý mají přetíženou linku, a že se vše řeší. Teď tam dokonce přidali, že vědí co se děje s netem. Nicméně my jako odběratelé s tím doopravdy nic neuděláme, je to na nich. Pokud ovšem tento problém nevyřeší v nejbližší době, tak alepsoň já u nich končím. Nehodlám platit za takové služby a podporu, která nefunguje. Je sice milé, že nadále snižují ceny a zvyšují rychlosti + výborný nápad se zrušením FUPka, ale raději budu dávat peníze někomu ( provider ), kdo se stará o zákazníka, když nastane nějaký problém, než lidem, co namluví idiotský automat, který Vás v podstatě pošle do ...

 

Pozn.: tracerouter i pingplotter ukazují na to, že problém bude pravděpodobně s Aortou ( provider ), kam jsme trasovaní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...