Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ja už jsem to vzdal,po třech dnech pokusu celkem asi 50 min.

Však oni se ozvou sami :D:D:D

Odesláno

Volejte spis dopoledne, vecer je spicka ...

Odesláno

Ja to zkousel dopoledne, odpoledne i vecer a nebyla sance. Tak jsem to nakonec vzdal, poslal maila a ted cekam druhy tyden na odpoved. Pochybuji, ze se nekdy dockam.......

Odesláno

to pak tedy je skutečně "poněkud zvláštní" přístup k vlastním zákazníkům... "Logiku" to má, protože volat (a samozřejmě platit hovorné) do KC budou ti, kteří potřebují řešit problémy a ne ti, kterých se Karneval netýká. Jen těžko se mi hledají slušná slova...

Odesláno

Presne tak jsou to nehorazne k....,clovek necha plno penez a jeste h***o vyresi...

meli by se stydet !!Nejhorsi je ze se zlepseni nedockame ani pod kridly UPC v tomto smeru.....

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Já jsem na infolince strávil cca 2 x 30 minut. Zajímalo by mě, jestli je možné proplacení těchto nákladů požadovat po Karnevalu. Předpokládám že toto právo mám, vzhledem k tomu, že se nejednalo chybu z mé strany.

Odesláno

Na stránkách Karnevalu přibyla omluva zákazníkům za zhoršenou dostupnost klientského centra, a že nejpozději v srpnu bude zprovozněn nově připravovaný systém obsluhy zákazníků.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.