Přejít na obsah

2 PC-switch-modem,ja nastavit sdileni v siti


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam 2 PC,ktere jsou pripejny na Karneval net pres switch(je to pouze switch nic vic neumi).

 

Pocitace dostavaji pres DHCP karnevalu IP adresy:

89.102.106.xxx

89.103.45.xxx

 

Poradil by mi nekdo jak nastavit v XP pro oba pocitace,aby si navzajem mohli vymenovat/sdilet,pristupovat na data v mistni siti a ne pres net?

 

Skousel jsem nastavit sdileni,ale nefunguje to.Pocitace se navzajem nevidi.Je mi jasne,ze je to kvuli jinemu segmentu site na obou pocitacich.Zkousel jsem obema pocitacum pridelit jeste dalsi IP adresu v XP (alternativni konfigurace pod TCP/IP nastaveni),ale nefungovalo to taky.treba jsem to spatne zadal....nevim:-(,rad bych si nechal poradit.

 

Jsem spise laik v sitich,tak dekuji za podrobnejsi instrukce a sorry,ze jsem takova lama:-)

 

Diky moc predem

DEV007

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vim,ze se ma hledat,ale jak jsem psal v sitich jsem laik a prohledal jsem clanky az po stranku 5,ale nejak jsme to spise nepochopil.

 

Byl by prosim nekdo sdilnejsi a poradil/presne napsal co mam udelat abych mohl sdilet adresare mezi 2 pocitaci.Podrobnejsi navod/nastaveni bych velmi ocenil.

 

Diky moc predem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×