Jump to content

Featured Replies

Posted

Právě jsem se vrátil domů a mám vyřešený problém ohledně výpadku TV signálu a internetu. Po 40 hodinách a 5ti (slovy pěti ) telefonátech, se technik Karnevalu uráčil přijít nahodit zesilovač.

Jejich služby jsou skvělé jen do té doby, než požadujete odstranit i sebemenší poruchu. Přečtěte si všichni všeobecné podmínky, protože pokud je signál nedodáván do 60ti hodin, tak nemáte nárok ani na vrácení peněz (moc dobře napsaná smlouva).

Přeji mnoho dní bez výpadku, protože poté nastává peklo.

Patamat

40 hodin je ok, na opravu od TELE2 jsem cekal 8 dnu a to jsem se pripominal kazdy den... Vypadky u Karnevalu jsou minimalni a pokud nastanou, tak netrvaji dlouho.

40 hodin je ok, na opravu od TELE2 jsem cekal 8 dnu a to jsem se pripominal kazdy den... Vypadky u Karnevalu jsou minimalni a pokud nastanou, tak netrvaji dlouho.

Souhlasím s tebou, ale protože platím za internet+TV 1589Kč, požaduji za to adekvátní služby s okamžitým odstraněním závady.

Patamat

Možná, že by bylo lepší platit si cca 12-14k Kč a oni ti přidělí tvého osobního technika, který ti bude k dispozici. :-)

Když budu platit 12-14tisíc tak se budou počítat tvrdé penále od 1. minuty výpadku :-).

Řekni mi jak by bylo tobě kdyby jsi přišel na 2 dny o TV (při olympiádě) a internet , když venku je hnusně a v hospodě nemohu sedět stále ...................... ;-)

 

Doufám, že až ti doma nebo ve firmě vypadne elektrika na 40hodin tak tvůj argument bude "kdyby jsi platil 50kč za kilowatu tak ti to nebude vypadávat".

U nás (v čechách ) je prostě standard, že polovičaté služby také služby, tak se potom nedivte až si s vámi bude ISP vytírat p***l.

  • 1 month later...
:salut::salut::salut::salut: Jsi zaměstnán u Karnevalu? Pokud ne, tak navštiv polikliniku.
  • 2 weeks later...

presne tak ! dokud budou exstiovat takovi picousove keri toto jednani budou jeste schvalovat tak se z tehlech sracek kerym se rika CR nikdy nevyhrabem

  • 5 weeks later...
Možná, že by bylo lepší platit si cca 12-14k Kč a oni ti přidělí tvého osobního technika, který ti bude k dispozici. :-)

 

Ty jsi fakt tele :wink:

  • 3 weeks later...

dneska (sobota) sem zapnul komp a najednou se divim ze se vsechno nejak desne hrabe, tak vlezu do mailu a co nevidim: mail od karnevalu ze sem dosahl limitu a ze mi snizili rychlost na 64/32, jenze ja sem od zacatku uct obdobi prenesel akorat 600MB tak sem na mail odpovedel at s tim neco udelaj a projistotu jsem jim tam i zavolal (mimochodem ten jejich zaznamnik vubec nepocita s tim ze nekdo muze mit telefon bez tonovy volby, takze sem musel volat z mobilu), za hodinu se rychlost zvedla a prisel omluvny mail. Pri predstave ze bych cely vikend byl na 64kbit me ta hodina prisla jako chvilicka a musim rict ze ja mam nastesti s karnevalem jen dobry zkusenosti.

dneska (sobota) sem zapnul komp a najednou se divim ze se vsechno nejak desne hrabe, tak vlezu do mailu a co nevidim: mail od karnevalu ze sem dosahl limitu a ze mi snizili rychlost na 64/32, jenze ja sem od zacatku uct obdobi prenesel akorat 600MB tak sem na mail odpovedel at s tim neco udelaj a projistotu jsem jim tam i zavolal (mimochodem ten jejich zaznamnik vubec nepocita s tim ze nekdo muze mit telefon bez tonovy volby, takze sem musel volat z mobilu), za hodinu se rychlost zvedla a prisel omluvny mail. Pri predstave ze bych cely vikend byl na 64kbit me ta hodina prisla jako chvilicka a musim rict ze ja mam nastesti s karnevalem jen dobry zkusenosti.

 

Jo tak mě minulý víkend v sobotu 11.12. v 0:10 přišel mail, že jsem překročil limit (pozn. moje účetní období pro nový limit začalo ten den v 0:00), rychlost podle DSL.cz asi 50kbps, a celej víkend se na Karnevalu nenašel jedinej člověk, kterej by byl schopen resetnout modem na plnou rychlost... takže jsem čekal víc jak dva dny, než to někdo udělal, navíc se to stalo už druhej měsíc po sobě a pokaždý ty stejný výmluvy: je to chyba softwaru... co mě to KUA zajímá... maj si to spravit!!! :evil:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community