Posted April 9, 20196 yr Dobrý den, Píšu prvně sem, s nadějí že mi někdo dokáže poradit, než budu eskalovat problém na podporu. Doma máme zapůjčeny modem COMPAL CH7465LG a vše fungovalo jak má, dokud kolem 29. 3. Z čista jasna zmizela možnost připojit se na proforwardované služby na naší vnitřní síti. Netuší někdo, proč se na IP najednou již nedá připojit? Koukal jsem jestli se nám třeba nezměnila IP (neplatíme za statickou), ale ta zůstala stejná ( subnet 78.102.0.0/16), na modemu mám forwardování nastavené korektně a na dané služby se přes vnější IP zevnitř připojím v pohodě. Koukal jsem i na logy na koncovém zařízení, jestli mi neblbne jen to, ale ne, žádné záznamy o pokusy připojení tam nejsou. Poslední výstřel do temna bylo když jsem zkusil pustit povrchový nmap na naší IP a ten vrátil jen jeden jakýsi port který na routeru nastavený ve forwardech nemám, pravděpodobně se tak ani na ten nedostal. Netuší někdo, co se mohlo změnit, že se na naší IP již nedá z venku dostat? Případně jaké další testy zkusit...
April 9, 20196 yr Úplně nejdříve bych zálohoval nastavení a udělal tovární reset. Poté bych zkusil nastavit jeden port / jednu službu. Pokud bude fungovat, zkusil bych nahrát uložené nastavení. Když by po nahrání uloženého nastavení nefungovalo, udělal bych znovu tovární reset a vše nastavil znovu. Kdyby nefungovalo ani po továrním resetu a nastavení jedné služby, kontaktoval bych UPC. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
April 13, 20196 yr Tak jsem se k tomu konečně dostal a skutečně, reset do továrka pomohl, i když netuším úplně proč, každopádně díky!
April 13, 20196 yr No, je to prostě kus železa poháněný jedničkami a nulami. Hlavní je, že to pomohlo. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.