Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj, uz dlhodobo mam problem u modemu CH7465LG, problem sa prejavuje tak ze z nicoho nic vypadne siet 5GHz , pricom 2.4GHz bezi. Da sa to vyriesit bud restartom modemu, alebo tym ze manualne zmenim kanal u 5GHz (predpokladam ze tam dojde k nejakemu restartu interneho modulu).

Problem ale nie je v konkretnom kuse, ten uz bol 2x vymeneny, prejavuje sa to u kazdeho kusu!!

Technik UPC mi nebol schopny problem nijak diagnostikovat, vypada to ze neexistuje ziaden debug mod, konsola, log.. nic co by odhalilo pricinu vypadku. Naviac tvrdia ze sa s tym bezne nestretavaju - nejaka zahada ze len u mna? Dlhodobym pozorovanim mozem povedat ze sa to v 90% pripadoch stane v momente ked bezi nejaky video stream. V momente ked nastane vypadok,  mam pocit ze sa mi na chvilu kompletne zblazni wifi adapter v notebooku, po par sekundach sa nejak sabilizuje, a potom uz vidim len 2,4GHz siet (Stejne tak v mobile, cize nie je to vypadok u ntb.)

Mate niekto podobne skusenosti? Napady na riesenie?

Dik

Odesláno

Taky jsem s tim mel problemy. Pokryti wifi dobry, ale po nejake dobe podobne problemy. Ja to vyresil prepnutim do bridge modu a porizenimim routeru MR2200AC od Synology.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odesláno

Podobný problém. Zcela náhodné a nepředvídatelné výpadky kterékoli ze čtyř možných sítí, náhodné odpojování jednoho z více zařízení na síti 2,4 a/nebo 5 GHz, … Vše s časem stoupající četností. Zjištěno náhodně při podezření na chybu NIC, sledován průběh signálů na třech PC pomocí nejakého WiFi analyzeru (z MS Store) a Acrylic WiFi (home i pro)  
Compal v režimu směrovače, v provozu 24/7, problém pominul po HW resetu, po cca 3 měsících (24/7) se problém opakoval, opět HW reset...

Odesláno

Compal je šrot! Já už mám třetí a neustálé problémy s 5GHz! UPC samozřejmě hraje divadýlko, že o problému neví.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

Tak nie som jediny, uz som sa zacal obavat... Mam pocit ze UPC na to hodi bobek, pretoze tuto chybu nie je mozne nijak svojvolne zreprodukovat a 99,9% ludi ani netusi ze bezia na inej frekvencii ak vypadne len jedna siet. Takze tento problem asi moc nehlasia... 😒

Rezim bridge a dalsi AP samozrejme je riesenie, ale ked uz clovek za ten wifi modem pravidelne plati... 🤔

Odesláno

S problémy jsem se nesetkal, na mobilu a NTB jedu výhradně na 5GHz pásmu. Je fakt, že modem je restartován 1x až 2x za měsíc (vždy, když odjíždím na delší dobu z domu). Naposledy jsem sledoval náročnější video stream při IEM Katowice a kromě občasného spadnutí kvality videa na pár sekund jsem nic nezaznamenal. Můžete mi zkusit napsat, co sledujete, když to udělá?

Bohužel, dost těžko se hledá chyba, která se objevuje nepravidelně a nedá se zreplikovat.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
10 hours ago, brranik said:

ale ked uz clovek za ten wifi modem pravidelne plati

Tak ja za nej platim tolik co za obycejny modem... takze nemam problem ho taky tak pouzivat 😉

Odesláno
2 hours ago, Marek-26 said:

S problémy jsem se nesetkal, na mobilu a NTB jedu výhradně na 5GHz pásmu. Je fakt, že modem je restartován 1x až 2x za měsíc (vždy, když odjíždím na delší dobu z domu). Naposledy jsem sledoval náročnější video stream při IEM Katowice a kromě občasného spadnutí kvality videa na pár sekund jsem nic nezaznamenal. Můžete mi zkusit napsat, co sledujete, když to udělá?

Bohužel, dost těžko se hledá chyba, která se objevuje nepravidelně a nedá se zreplikovat.

Co sledujem... pecko... 😄 Ne srandujem.. samozrejme obcas i to , no stane sa to trebars pri sledovani horizon, youtube.. ale obcas i bez video streamu. Je fakt ze to nejde nijak odhadnut, niekedy vypadne raz za mesiac, inokedy 3x za tyzden...

Chyba ktora nejde zreplikovat sa najlepsie najde v logu ale ten tam asi neexistuje 😞

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.