Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

UPc mi včera poslalo dva maily, že za týden budou provádět údržbu sítě a že mám mezi půlnocí a šestou ráno očekávat výpadky.

Odpoledne mi začal vypadávat internet, laborováním jsem zjistil, že po dlouhém restartu (minutu vytáhnout ze zásuvky) se připojení obnoví a na svém počítači (připojil jsem ho do modemu napřímo přes kabel, abych vyloučil problem s routerem) dostanu veřejnou IP adresu a když spustím test rychlosti, nejdřív mi to měří nominální hodnoty mého připojení (150/10), ale v průběhu testu to buď při stahování nebo nahrávání klesne na nulu a internet pak přestane fungovat úplně (modem mi pak dokonce začne přidělovat privátní IP adresy z rozsahu 10.0.0.0/8 nebo dokonce 192.168.100.0/24).

Obrátil jsem se na UPC a ti mi napsali, že prý je na modemu hodně výpadků a že je potřeba výměna. Modem mám starý v osobním vlastnictví UBEE EVM 3230. Přijde mi to trochu podezřelá shoda náhod, i když na druhou stranu nevím, proč by mi UPC záměrně dělalo potíže, až do včerejška vše ale fungovalo výborně. Máte někdo nějaké podobné zkušenosti?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Odesláno

Bude to nejspíše jen hloupá shoda náhod. Kdyby to bylo v období, kdy se vrtají na síti, pak bych to tomu přisuzoval, ale chystá se jen nějaký upgrade.  Jestli je to možné, zkusil bych modem vyresetovat a zkontrolovat kabely mezi zásuvkou a modemem. Spíše bych to tipoval na signálový problém. Pokud bude kabel v pořádku, objednal bych si servis a v případě vadného modemu bych si vzal pronájmový modem a pokud by pak s ním bylo pár dní v pořádku, rozhodl bych se dále, zda si ponechám pronájmové zařízení nebo jestli si pořídím prodejní (ať už nové, či z druhé ruky).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

No zajímavé je , že mám stejný problém a to , že nejprv administraci bylo pouze US a po restartu mám stále jen Download 68.36 Mbit/s a Ping 16.33  přitom mám tarif: Internet 300+

Odesláno

Vy máte úplně jiný modem a jste v úplně jiné lokalitě. Včera jste tam měl rušení, dnes by již mělo být v pořádku. Je tomu tak?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.