Odesláno 18. listopadu 2018 6 let Sleduji TV výhradně na PC (Horizon Go) a poslední dobou registruji velmi časté výpadky. Nebo dokonce nemožnost sledování požadovaného kanálu. Musím často opakovaně klikat na připojení a někdy ani to nepomůže. Také se často stává, že při sledování programu dochází k přerušení a musím se opětovně připojovat. A to je teď už dennodenně. Je to velmi nepříjemné (mírně řečeno)
Odesláno 18. listopadu 2018 6 let Používáš aplikaci Horizon Go pro Windows 10, nebo to pouštíš v běžném prohlížeči jako Chrome Mozilla a podobně? jakým způsobem máš PC připojené k internetu, kabelem nebo přes wifi? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 18. listopadu 2018 6 let Bezva otazky, ale... pokud by to zatraceny Horizon Go fungovalo pradne, tak by byly zcela bezpredmetne... To je jako kdyby funkcnost, cojavim, Alza.cz zavisela na tom, jestli tam lezu prohlizecem nebo appkou, nebo jestli tam lezu pres kabel nebo wifi... :-O :-(
Odesláno 18. listopadu 2018 6 let používám ve všech prohlížečích, win10 i aplikaci, připojení kabelem UPC :). Vše ostatní běží tak jak má být, akorát ten veleprojekt HORIZON GO dělá neplechu. https://prnt.sc/ljw32h - a čekám a čekám
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.