Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Sleduji TV výhradně na PC (Horizon Go)  a poslední dobou registruji velmi časté výpadky. Nebo dokonce nemožnost sledování požadovaného kanálu. Musím často opakovaně klikat na připojení a někdy ani to nepomůže. Také se často stává, že při sledování programu dochází k přerušení a musím se opětovně připojovat. A to je teď už dennodenně. Je to velmi nepříjemné (mírně řečeno)

Odesláno

Používáš aplikaci Horizon Go pro Windows 10, nebo to pouštíš v běžném prohlížeči jako Chrome Mozilla a podobně?

jakým způsobem máš PC připojené k internetu, kabelem nebo přes wifi?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Bezva otazky, ale... pokud by to zatraceny Horizon Go fungovalo pradne, tak by byly zcela bezpredmetne...
To je jako kdyby funkcnost, cojavim, Alza.cz zavisela na tom, jestli tam lezu prohlizecem nebo appkou, nebo jestli tam lezu pres kabel nebo wifi... :-O :-(

Odesláno

používám ve všech prohlížečích, win10 i aplikaci, připojení kabelem UPC :). Vše ostatní běží tak jak má být, akorát ten veleprojekt HORIZON GO dělá neplechu.  

https://prnt.sc/ljw32h - a čekám a čekám

 

 

 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community