Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den, všem. Our internet has not been functioning since this morning in Zizkov. We called the technical support line and from the little czech I rozumim it appears there is a known problem that was being worked on when I called. 

 

However, it's nearly 3PM and internet is still not working. Does anyone have any extra info on this? Has the problem been solved and we're still in the dark, or is it still being worked on?

 

Děkuji. 

 

P.S.: the modem can't synchronise and the sync lights keep blinking. We've restarted it a few times, bur it's still not working. 

Odesláno

At this time it not seems to be online soon.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak, stale nefunguje. I was afraid it is down just for us. 

 

Děkuji moc!

Also, promiňte for the spatňe čeština a angličtina směs. I am still learning and we've only been here for six měsice. 🙂

Odesláno

You can check https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/ to see the progress (select your location on the bottom of the page).
It's in Czech only, the English version of UPC website does not contain this page 😕

Upraveno uživatelem Evzen

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community