Návštěvník Fis Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Dobrý den, prosím uděljte něco s těmi vašimi zařízeními, ten firmware v nich je strašný. O hardwaru snad ani raději v případě set top boxu nebudu mluvit. Hrozně dlouho se řeší, proč nefungují správně některé internetové služby (např. League Of Legends) na UPC. Po X pokusech jsem identifikoval, že ConnectBox v módu router má nějaký problém. Jaký jsem nezjišťoval. Vypadá to, že buď něco nestíhá nebo firmware stojí za starou bačkoru a něco se špatně filtruje nebo routuje (tipuju hlavně UDP protokol). Řešením bylo přepnout ConnectBox do režimu Modem a pořídit vlastní router. Zatím to vypadá, že to funguje a pravděpodobně se vyřešily i problémy s občasnou nemožností zpětného přehrávání na set top boxu (ale to zatím nemohu 100% potvrdit). Co se týče vlastního set top boxu... Ten boot, co trvá 5 minut, to je peklo. Zpětné přehrávání občas nefunguje, obšas se to celé sekne a musí se to celé restartovat, rychlost odezvy na uživatelské akce je pekelná. UI se po posledním updatu maličko zlepšilo, ale stejně by se mi raději neměl dostat pod ruku ten, kdo dělal UX, to jako myslel vážně, že když koukám na film 5 dní zpátky a chci se podívat na další, musím v programech listovat pokaždé znovu zpět na to na co chci? Opravdu by nebylo možné, aby zůstalo označeno to na co se zrovna koukám? Nebo přetáčení ve filmu, když podržím šipku vpravo, skočí to na konec filmu? Opravdu by nešlo přetáčet po 30s nebo minutě? Ale takových věcí je tam mnohem více.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.