Jump to content

Featured Replies

Posted

Je třeba po zapojení STB ještě něco aktivovat i ve společné rozvodové skříni?

STB je "předpisově" zapojen,karta správně vložena a automatické ladění nenajde nic.

Takže sice mám už druhý den STB doma ale jsem odkázán na starou analogovou nabídku :cry:

Díky za rady.

Musíš mít zaply setobox a na něm ti musí cca 30 minut běžet nějaky kanal a pak se ti odkoduje ta nabidka jakou maš objednanou. Je tam duležite abys měl 30 minut v kuse zapnuty set top box

Aha, jenže jaký kanál mám nastavit když mi nic automat nenajde?

hmm. Melo by to bezet 6 kanalu nekodovanych. Kdyz to nenaladis, tak zavolej na KC a nejspise nekdo pokakal zapojeni v rozvodnici.

Takže momentálně je STB nepřetržitě zapnutý už asi 90 minut, samozřejmně automat stále není schopen nic naladit. :cry:

Nedá se nic dělat volám KC :evil:

Ještě jsem digitálně ani pořádně nezačal a už mne to s**e Jsem zvědav jak to bude pokračovat :?

Díky za rady.

Tak jak psal pinguin, mělo by ti to najít přinejmenším alespoň nekódované programy. Pokud ti je to nenajde, ve smart kartě pravděpodobně problém nebude. Potom tedy zkus, zda ti vůbec funguje skrze STB analogové vysílání. Pokud jsi měl na analogu HBO, musí se provést přefiltrování v distribučním rozvaděči, tehdá může nastat problém. I přesto však podle metodiky by měl technik tuto záležitost vyřešit před tím, než k tobě dojde kurýrem STB.

Potom tedy zkus, zda ti vůbec funguje skrze STB analogové vysílání. Pokud jsi měl na analogu HBO, musí se provést přefiltrování v distribučním rozvaděči, tehdá může nastat problém. I přesto však podle metodiky by měl technik tuto záležitost vyřešit před tím, než k tobě dojde kurýrem STB.

 

Analogová nabídka MINI - kterou jsem měl předtím mi jede přes STB v pohodě a HBO jsem neměl.

No nic,po poradě s KC zítra očekávám technika a u vidíme :wink:

pokud jsi používal nabídku mini a technik tě nepřepojil v rozvaděči (popřípadě zapojil někoho jinýho:) ), tak ti digitál nepojede. Jakou službu jsi objednal v digitálu a co ti jede momentálně na analogu? Jinak volej na modrou linku 844 111 116

V analogu mi jede nabídka MINI , objednal jsem STANDARD + Darwin.

Taky si myslím že je pes zakopaný nejspíš v nepřepojení v rozvodné skříni. :?

Dnes má dorazit technik, tak dám vědět kde byla chyba.

:salut:

Téměř na stopro to bude v distribučním rozvaděči, kde je třeba upravit přefiltrování služeb tak, aby to "nebránilo" průchodu určitých kmitočtů, na niž se vysíla obsah patřičného MUXu.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community