Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, už třetí den mám problém s programy jako je nova cinema, action nebo prima cool, love a ostatní těmhle podobné. Zajímavé je, že klasická nova a prima jde. Jde i kanál history, anx atd. Zkoušel sem programy znovu naladit, vypojit kabely a znovu zapojit a nic. furt ten stejný problém. Nevíte někdo čím to je? Předem děkuji za odpověď.

Ty programy jako je nova cinema atd jdou naladit, ale když je zvolím. Dlouho se načítají a pak blbnou. Jako jsou kostičky v obraze a sekání.

Odesláno

To je jednoduche. Su len tri moznosti. 

1. globalna porucha v tvojej lokalite (pre preverenie volat upc)

2. zarusena frekvencia uz na ceste k tebe (volat upc, zisti na mieste len technik s merakom)

3. no a najpravdepodobnejsia a najcastejsia pricina -  chyba v tvojom kablovom rozvode (pravdepodobne opat zisti len technik a za opravu rozvodu si zaplatis)

 

Ine riesenie nie je.

Odesláno

Nepíšete, jestli se jedná o SD nebo HD programy.

Pokud to jsou SD programy, tak je na 99% problém s rušením z DVBT vysílače (bod 3. jak psal @marosf)

Máte možnost programy naladit v HD

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Tak bohužel ty jmenované programy blbnou i v HD, ale zas Prima HD a Nova HD fungují. Co mám tedy dělat?

Odesláno
před 2 hodinami , Ondrojd napsal:

Tak bohužel ty jmenované programy blbnou i v HD, ale zas Prima HD a Nova HD fungují. Co mám tedy dělat?

Ideální by bylo, kdybyste doma měl nějaký jiný anténí koaxiální kabel (propojuje UPC zásuvku a set-top-box případně televizi) a mohl vyzkoušet, jestli to není tím vaším kabelem. Případně můžete zkusit zacloumat tím kabelem a jestli to sekání pomine nebo se zmírní, tak to bude určitě tím vaším kabelem. Je dobré nemít kabel nějak moc kroucenej nebo stočenej, to mám já a taky se mi pak výjmečně stane, že nějaká stanice začne se sekat a většinou stačí jen zacloumat kabelem. Já bych si prostě šel koupit nový anténí koaxiální kabel, mají ho v každém elektru a stojí pár desítek korun, tím nic nepokazíte, zvlášť pokud ten kabel už máte starej. Jak říkal technik, v 99% to bývá příčina téhle závady. Ale moji babičce třeba ten kabel technik vyměnil zadarmo, ale to spíš jen měla štěstí, že narazila na dobrou duši. 😀 Jinak je to normálně placená služba.

 

Odesláno

Tak fakt to byl ten kabel. Zkusil sem ho vypojit, lépe položit a jde to nádherně. Děkuji borci jste fakt machři 😊👍

Odesláno
před 14 hodinami , Patri.k napsal:

.... Já bych si prostě šel koupit nový anténí koaxiální kabel, mají ho v každém elektru a stojí pár desítek korun, tím nic nepokazíte, zvlášť pokud ten kabel už máte starej. ...😀

 

Bohužel bych zrovna těmto kabelům moc nevěřil, možná v krátkých délkách do 2 m.

Lepší je si nechat udělat kabel v nějaké speciálce na antény z kvalitnějšího kabelu

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Spičkové káble sú americké Belden + konektory Cabelcon. Takúto kombináciu používa aj upc na svojej technológii :-)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.