Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nejde mi připojit k síti Wi-Free k mobilnímu telefonu iPhone i přestože mám nainstalovaný certifikát UPC a heslo správně. Moje uživatelské jméno by mělo být dobře, nemám tam v MojeUPC zvolenou možnost přihlašovat se pod e-mailem. ale při připojení vyskočí jen "nesprávné heslo". Zkoušel jsem snad všechny možnosti a vím, že heslo do Moje UPC a do Wi-Free je odlišné. Dokonce jsem pak i restartoval síťové nastavení telefonu, ale bez výsledku. Zkoušel jsem stáhnout certifikát i ručně ze stránek UPC a nic nepomohlo. Vyplnil jsem tam při stažení certifikátu jméno, heslo, ale v jeho detailech jsem objevil, že podpisový certifikát *.upcbroadband.com má planost vypršelou 16. února 2017 ! Je toto zdrojem chyby? Žádám vás o pomoc, případně kam se obrátit pro konkrétní radu. Obecné návody už mám přečtené snad desetkrát.

Odesláno

Wi Free funguje i bez nainstalovaného certifikátu ten slouží pouze jako zabezpečení před připojením k podvodné sítí Wi Free takže ho můžeš klidně odinstalovat a zkusit to nejprve bez něj.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Měl jsem zřejmě stejný problém na 5s. Na iPhonu 7 vše OK.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community