Jump to content

Recommended Posts

Guest David R.

@adapasa V tom případě, pokud to byla technická podpora, chtěl kolega ověřit chování aplikace přímo pod Vašimi údaji. Mám ho znovu oslovit, aby Vás kontaktoval? 

Pokud ano, potřebuji číslo smlouvy (do zprávy) 

Guest Patri.k

Působí to dost neseriózně, chtít po někom heslo :D Ale prakticky vzato, když je někdo správce webu, vidí úplně všechno, od soukromých zpráv až po heslo... Takže bych se zas tolik nepozastavoval nad tím. Buďme rádi, že to technici po někom chtějí, nebo by bylo lepší, kdyby to heslo viděli rovnou a nemuseli se ptát? :D I když kdo ví co všecho vidí :D 

32 minutes ago, Patri.k napsal:

když je někdo správce webu, vidí úplně všechno, od soukromých zpráv až po heslo

To je hluboky omyl! Admin samozrejme nevidi heslo, v lepsim pripade vidi akorat nejaky hash z toho hesla, ale samotne heslo pochopitelne ne.
Tedy samozrejme pokud to neni platforma slepena na kolene nejakym (pred-)skolakem...

Chtit po klientovi heslo je tezka amaterstina.
Kdyz uz neni jina moznost, nez se prihlasit primo do klientova uctu, je nutne to udelat "vicefazove": klient si nejdriv sam zmeni heslo na nejake docasne pro ucely testovani a to da technikovi; ten si vyzkousi co potrebuje a po skonceni testovani si klient zase zmeni heslo z toho docasneho zpatky na svoje.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...