Posted June 21, 200618 yr Klienti, kteří využívali služby Turbo 250 mohou dostat zpět peníze - rozdíl mezi cenou nové (Turbo 1M) a staré služby (Trurbo 250) !!! Moji reklamaci úspěšně vyřešil Český telekomunikační úřad. Karneval se chvá opakovaně zcela neseriózně a porušuje smluvní podmínky i zákon o telekomunikacích. Přestože jsem Karneval mnohokrát upozornil, že žádám o změnu a výši fakturace po změně plateb v únoru tohoto roku, ze společnosti Karneval mně chodily samé nesmysly. V zákaznickém centru mají pěkný "nepořádek" a zaměstnávají lidi, kteří nevědí, co dělají. Není to první případ. Již jednou díky mě platila společnost pokutu - ještě v době, kdy byl tarif Internet Light (který pak přešel na Turbo 250). Tenkrát odmítali posílat faktury domácnostem a tvrdili, že je posílají pouze subjektům s IČO !!! Níže uvádím znění mé stížnosti. Tato stížnost byla kladně vyřízena. Až poté se lídé z Karnevalu uráčili mně zavolat, že tedy platbu zpětně změní od února 2006 (kdy vstoupil v platnost nový zákon). Do té doby zkoušeli všechno možné (i zaslání nové smlouvy s platností od dubna 2006 !!!) ČTÚ - odbor pro JM oblast Šumavská 33 602 00 Brno V Brně 10.5.2006 Věc: Stížnost na jednání společnosti Karneval Media s.r.o. Podávám stížnost na společnost Karneval Media s.r.o. kvůli nedodržení smluvních podmínek v rámci poskytování jejich služeb a kvůli pravděpodobnému porušení zákona o telekomunikačních službách. V souvislosti s novým zákonem platným od února 2006 spol. Karneval zvýšil rychlost internetu, vytvořil nový typ služeb + nějaké přejmenoval a upravil ceny služeb. Problémů kolem toho je ovšem několik. 1) Karneval vytvořil novou službu Internet Turbo 1M, ale zvýšil i rychlost u Internet Turbo 250. Parametry těchto dvou služeb jsou naprosto totožné, ale ceny se liší (Turbo 1M je levnější). Tuto skutečnost jsem reklamoval, neboť jsem při problému s touto společností asi před rokem obdržel od ČTU informaci, že nikdo nemůže poskytovat 2 služby stejné kvality za rozdílné ceny. Spol. Karneval trvala na svém a tvrdila, že všichni zákazníci mohli bezplatně do konce března přejít na Turbo 1M. O této skutečnosti však neinformovala. Navíc, když společnost v minulosti přecházela z tarifu Internet Light na Internet Turbo 250, smlouva se neměnila a služba byla zákazníkům změněna automaticky (patrně v souladu se zákonem). 2) Navíc tvrdí, že ceník je rozdělen na dvě části, cituji email: „První část ceníku je určena pro klienty, kteří objednali naše služby do 20.2.2006. Druhá část ceníku je určena pro klienty, kteří objednali naše služby po 20.2.2006. Obě části jsou zveřejněny na našich webových stránkách. “ Výše uvedená informace je lživá, neboť na internetu je dostupný pouze nový ceník, kde služba Turbo 250 vůbec již není uvedena, což je zároveň porušením smlouvy se zákazníkem, neboť Karneval ve smlouvě tvrdí cituji: “Služby jsou zákazníkovi poskytovány za ceny, které jsou uvedeny v aktuálním Ceníku služeb. Aktuální ceník služeb je v souladu s článkem 1.2. všeob. podmínek veřejně přístupný na webové stránce Poskytovatele, tj. na www.karneval.cz …)“. 3) Karneval mně při reklamaci odepsal, že mně službu změní bezplatně, ale od 1.4.2006. Přičemž nová nižší cena (za službu stejné kvality) platí již od března 2006. Navíc mně bylo sděleno cituji: „…přechod jsme na základě Vaší stížnosti uskutečnili bez měsíční výpovědní lhůty a manipulačního poplatku 475 Kč za snížení služby.“ Ono „snížení služby“ není nikde jasně definované. Služba nebyla snížena, neboť je kvalitativně totožná s tou předchozí (liší se jen názvem a cenou). Žádám o pomoc při řešení výše uvedených problémů a o informování o postupu řešení (stačí elektronicky emailem). Děkuji. S pozdravem, Mgr. Martin Just NEBOJTE SE DOŽADOVAT SE SVÝCH PRÁV !!! NA TO SPOLEČNOSTI HRAJÍ !
June 21, 200618 yr bože ty seš rypák . Ony ty služby nebyly úplně stejné, viz třeba rychlost po překročení objemu dat ap., taktéž jsi nějak neuvedl, že ty ceny asi mají zůstat stejné u platných smluv na internet (u nových tarifů pomalý internet zlevnil, u rychlého bylo mírné zdražení). Možný přechod na novej tarif využilo málo lidí, protože nečtou maily a dopisy co jim chodí..... Gratuluji k ušetření možná 47kč měsíčně, určitě to stojí za tu námahu.
June 21, 200618 yr Někomu je 47,- Kč zanedbatelných, někomu však ne. Takže, když má to právo, ať se brání. Rýpalem bych ho nenazýval. Však pořádek musí být PS: Je mi jasné, že patříš k obchoďákum od Karnevalu, každopádně, nekomentoval bych jeho rozhodnutí. Takovíto lidé pomáhají ostatním a my "ostatní" to oceníme.
June 21, 200618 yr Nekteri "ostatni" maji vyssi tarify, ktere jsou podle noveho ceniku drazsi. Pokud tedy podle tohodle donuti Karneval tyto lidi prejit na nove drazsi tarify (a mozna zpetne doplatit rozdil od unora) tak asi moc vdecni nebudou Jinak zadne info od Karnevalu o moznosti prestoupeni na novy tarif nebylo, takze bych to na neschopnost lidi nesvadel
June 22, 200618 yr Jinak zadne info od Karnevalu o moznosti prestoupeni na novy tarif nebylo, takze bych to na neschopnost lidi nesvadel Ale bylo, sám jsem toho využil. Nevím ovšem, jestli bylo dostatečné ve všech regionech, kde má Karneval své sítě. Gratuluji k ušetření možná 47kč měsíčně, určitě to stojí za tu námahu. Možná že tobě částka 47 Kč měsíčně nepřipadá moc, ale ročně to dělá 564 Kč na jednoho zákazníka a takto "šizených" zákazníků může být a pravděpodobně i je celá řada. Proto mi připadá naprosto správné, že se dzast ozval a bránil se. Proč by měl Karneval dostávat něco, na co nemá nárok, i když je to podle tebe zanedbatelná částka?
June 22, 200618 yr bože ty seš rypák .Ony ty služby nebyly úplně stejné, viz třeba rychlost po překročení objemu dat ap., taktéž jsi nějak neuvedl, že ty ceny asi mají zůstat stejné u platných smluv na internet (u nových tarifů pomalý internet zlevnil, u rychlého bylo mírné zdražení). Možný přechod na novej tarif využilo málo lidí, protože nečtou maily a dopisy co jim chodí..... Gratuluji k ušetření možná 47kč měsíčně, určitě to stojí za tu námahu. No prriteli za rok to mas 564 kc * pocet lidi vyuzivajici tarif a mas hned krasnou sumicku. Do kapsy. Nevidim jediny duvod proc jim platit neco navic za temer stejnou sluzbu
June 22, 200618 yr Souhlasím s tebou, ale ty tam píšes, že na jejich stránkách není ceník pro oboje služby (tedy pro nové a staré tarify)? ! Právě, že ten ceník tam je a byl tam i předtím. A jinak stejně jako ty nechápu, co myslí Karneval tím "poplatek za snížení služby", podle mě by to mělo znamenat jen na opravdové snížení na službu s nižšími parametry, ale tento krok je spíše znovupodepsání smlouvy na poskytování stejné služby.
June 23, 200618 yr No tak takovýho kretena jsem už dlouho nevidel. No ale co, podle titulu by to možná mohl být právník a právě právníci jsou největší zlo na světě. ..-.Již jednou díky mě platila společnost pokutu - ještě v době, kdy byl tarif ... Tím se chlubíš nebo jak to mám chápat. Co k tomu dodat, pochválím tě, on to beztak nikdo jinej neudělá -- jseš dobrej, fakt dobrej.
June 29, 200618 yr Když jsem měl turbo 250, a udělali mi z toho turbo 1000 a platím stále 499 kč, tak když podám žádost o přechod na tarif tubo 1000, ktrý už vlastně mám tak budu platit podle nového ceníku 452 kč?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.