Odesláno pátek v 16:10 3 dny Dobrý den, před odletem do USA jsem komunikovala u svého telefonního čísla změnu paušálu na kredit, která měla nastat 10.10.2025. Nedostala jsem žádnou ověřovací/potvrzovací zprávu na email, jestli změna proběhla, a jelikož se bez čísla nepřihlásím na do Můj Vodafone a virtuální asistent TOBI na moje dotazy neumí odpovídat, tak zkouším štěstí tady. Změnu jsem chtěla provést na půl roku, kdy nebudu SIM kartu používat, a po návratu do Čech bych ji chtěla zase převést na paušál (jedná se o telefonní číslo vedené v rámcové smlouvě naší univerzity). Ptám se proto, abych věděla, jak to teď funguje. Pokud změna proběhla, tak dokdy je vhodné si nabít kredit, aby mi SIM karta nebyla deaktivována (nepotřebuji ji používat až do dubna 2026). Děkuji! - Basic - - Praha
Odesláno před 16 hodinami16 hod Centrum péče @Lenka Pěkný den, pokud bychom číslo měnili na kredit, tak na něm pořád budou fungovat příchozí SMS, takže byste se měla přihlásit i do Můj Vodafone. Zkuste to prosím, návod na přihlášení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/prihlaseni-do-muj-vodafone. Ze samoobsluhy Můj Vodafone nám také můžete případně napsat dotaz, pokud budete potřebovat něco upřesnit, a to ze sekce Zeptejte se nás https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas/.Obecně platí, že kredit na předplacené kartě platí 7 měsíců od posledního dobití, po 7 měsících se kredit znepřístupní, máte ale stále ještě 3 měsíce na dobití kreditu, než číslo úplně zrušíme. Pokud si dobijete, tak vám také opět zpřístupníme případný propadlý kredit. Všechny možnosti dobíjení kreditu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/jak-dobit-kredit. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.