Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vodafone TV chyba SAV1851

Doporučené odpovědi

Odesláno

Po nedávné změně užvatelského rozhraní na settopboxu Vodafone TV 3 mi lineární televize funguje vždy jen asi deset vteřin; pak se zobrazí černá obrazovka a chyba SAV1851.

Ze zpětného přehrávání si mohu vybrat pořad, ale ten nejde přehrát, opět s chybou SAV1851.

Settopbox je normálně připojený k internetu, v tom chyba být nemůže. Všechny ostatní aplikace (YouTube, OnePlay) normálně fungují. I ostatní zařízení připojená ke stejné WiFi síti (notebook, mobil) normálně fungují.

Reset do továrního nastavení nepomohl. Operátorka na infolince radí výměnu settoboxu. Já si nemyslím, že by to mohlo pomoct - nový settopbox bude mít opět stejně chybný firmware.

Mohu v této situaci bez sankcí vypovědět službu Vodafone TV?

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone TV 3 box
  • Praha
  • Slamb změnil název na Vodafone TV chyba SAV1851
Odesláno

Určitě bych souhlasil s výměnou stb. Mohlo se tam při té aktualizaci něco pokazit a jestli ti nepomůže nové stáhnutí aktualizace tak výměnu aby technik byl u zapojení a vyzkoušení jestli to bude dělat i u nového kusu. Já měnil kdysi tři kusy než byl pak klid a funkčnost.

A výpověď? Tu dát můžeš kdykoliv, ale jestli máš smlouvu na slevu na časové období tak to budeš muset doplatit jestli to vypovíš před dobou ukončení.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Vypovědět smlouvu na televizní služby samozřejmě můžeš kdykoliv, tam se nic na dobu určitou neuzavírá, ale jako důvod si myslím že je to opravdu malichernost, pokud ten problém opravdu souvisí s aktualizací firmwaru, tak by měla výměna set-top boxu pomoct a problém bude vyřešen, protože nikdo další si na takovou chybu tady nestěžoval, takže je evidentní že se nejedná o plošný problém, ale o ojedinělou chybu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.