Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vodafone TV AllInOne HBO Max Premium

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak snad to ještě opraví, ale už mi řekli na lince že to nemá cenu urgovat ,že to řeší 😆

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Možná opraví, ale s tímhle fofrem to možná nestihnou, pokud vyjde ta prognóza, že obsah HBO Max bude do 12-18 měsíců na Netflixu 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
V 28. 11. 2025 v 8:58, Honza333 napsal:

No je to asi tak jak to píšeš, mám tam dva plány a tím mi jde to 4k, ono toho tam zas tolik není, nebo jsem to neobjevil, moc jsem se v tom nevrtal ale jinak technicky je to asi jak naznačuješ on si někdo myslí že je to ve 4k tak je to záruka kvality moc to bych tak neviděl, 4k rozlišení a co dál ??? Taky záleží jak je to odbavený jaký tam je datový tok, třeba zvuk tam ja taky několik možností v kvalitě. Vem si například film který je na netu ve 4k a má např. 12Gb a ten samý film ve 4k má jinde ke stažení 120Gb no to víš že tam je v kvalitě rozdíl. Já mám přístup na Sony Pictures Core a tam jsou filmy opravdu ve 4k zvuk plná kláda a na televizi 65 je to opravdu vidět rozdíl taky v nastavení je podmínka rychlej net nebo z toho co to umí nedostaneš ono se to do toho nepřepne a to by taky mohl být u HBO problém každej nemá 1Gb net, tak to podle mě nemaj tak natažený jinak by furt měli určitě problémy že to někomu nejde. To je asi jako si někdo koupí TV 4k v krámě obraz jak řemen a pak do toho pustí SD vysílání a je překvapenej ty televize to umí vylepšit ale pokud tam kvalitní zdroj, jedno jakej, nenacpeš tak z toho super kvalitu nedostaněš. Možná tady od toho spousta lidí čeká zázrak v kvalitě no já bych se držel při zdi, nic proti tomu každej krok dopředu dobrý ale klídek a pro ty kterým to zatím nefunguje možná budete překvapený....

Osobně bych nedal za Netflix, Disney+ a další ve 4K ani korunu navíc. Protože nechat se dobrovolně okrádat za 4K, které ve skutečnosti ani 4K není a o jejich Dolby Atmos ani nemluvím. Když si pustím Blu-Ray UHD a srovnám stejný titul na Netflixu, Disney+ atd. Tak je to děs. Datový tok UHD Blu-Ray 90-140 Mbps, Netflix 20 Mbps. Ano, jsem ochoten dát své peníze za 4K, ale za takové, jaké chci já a ne takové, jaké mi někdo hodlá za mé peníze naservírovat. Jen jsem zvědavý, jak to bude s disky DVD, Blu-Ray, protože Warner Bros. vydávalo titul na plackách a dost brzy. V zajetí démonů 4: Poslední rituály, kino 04.09  a už mám přeobjednanou UHD placku na 17.12 . Má vyjít také TO: Vítejte v Derry, tak jsem zvědav, jak to Netflix bude řešit. Sám dřív placky půjčoval a teď se nemá je vydávat…

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.