Odesláno 24. září24. zář Na Apple TV 4K mám opakující se problém s aplikací Vodafone TV. Při procházení stanic se seznam zastaví na kanále 60, který je navíc zobrazen několikrát za sebou (duplicitně, viz přiložené foto). Jakmile se pokusím přepnout dál, aplikace spadne a musím ji znovu spustit.Problém se objevuje zhruba jednou týdně a trvá několik hodin, poté aplikace opět funguje normálně. Restart Apple TV situaci neřeší.Má někdo podobnou zkušenost, případně řešení? - - - - Praha
Odesláno 24. září24. zář Centrum péče Řešení @dusanv Dobrý den, Dušane, budeme rádi, když nám screenshot a detaily pošlete přes https://tam.je/forum předáme to na technickou podporu.Ideálně nám do zprávy napište model své Apple TV, popis chování, kdy se vám to naposledy zaseklo a připište i vaši IP adresu - tu zjistíte tak, že na telefonu nebo počítači, které jsou připojené ke stejnému routeru (stejné Wi-Fi) jako set-top box, zadejte www.mojeip.cz, adresa se vám zobrazí. Děkujeme. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.