Odesláno včera v 11:161 den Ahoj,dceři jsem pořídil nové chytré hodinky TCL se SIM Vodafonu, vč. datového tarifu. Hodinky se nepravidelně odpojují od internetu (nejdou lokalizovat přes aplikaci, nefunguje videohovor). Vždy pomůže restart. Měl jsem podezření na chybu v hodinkách, zkusil jsem tedy obdobné zařízení jiného výrobce (Lamax) a hodinky se chovají totožně - cca 1x denně se odpojí data a funguje jen volání. U Vodafonu mi doporučili výměnu SIM karty, zatím to vypadá, že vše funguje korektně, přesto mě zajímá, kde by mohl být zakopaný pes. Opravdu může SIM karta trpět anomálií, kdy se odpojí data, a hlasová služba zůstane funkční? Děkuji. - - - - Horka nad Moravou
Odesláno včera v 11:451 den záleží na pokrytí 2G, LTE nebo 5G a samozřejmě musí hodinky danou funkci také jinak SIM může chybovat je to jenom plast Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno včera v 18:441 den Autor Pokrytím to nebude, chyba se vyskytovala nezávisle na lokalitě a navíc, připojení se obnovilo vždy až po restartu zařízení. Jde mi spíš o to, jestli je vůbec technicky reálné, že na SIM kartě přestanou fungovat data, ale připojení k síti zůstane zachováno. Za 20 let, co se v tématu pohybuju, jsem se s tím nesetkal. - - - - Horka nad Moravou
Odesláno před 8 hodinami8 hod No jenže volání u těch hodinek může být prostřednictvím sítě 2G, zatímco internet přes 4G, takže pokud vypadne 4G síť, tak volání bude dál fungovat, ale internet pravděpodobně ne, protože přes 2G Edge, je extrémně pomalý a je otázka zda taková rychlost vůbec stačí na nějakou datovou komunikaci. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.