Odesláno před 4 hodinami4 hod Ahoj,dceři jsem pořídil nové chytré hodinky TCL se SIM Vodafonu, vč. datového tarifu. Hodinky se nepravidelně odpojují od internetu (nejdou lokalizovat přes aplikaci, nefunguje videohovor). Vždy pomůže restart. Měl jsem podezření na chybu v hodinkách, zkusil jsem tedy obdobné zařízení jiného výrobce (Lamax) a hodinky se chovají totožně - cca 1x denně se odpojí data a funguje jen volání. U Vodafonu mi doporučili výměnu SIM karty, zatím to vypadá, že vše funguje korektně, přesto mě zajímá, kde by mohl být zakopaný pes. Opravdu může SIM karta trpět anomálií, kdy se odpojí data, a hlasová služba zůstane funkční? Děkuji. - - - - Horka nad Moravou
Odesláno před 4 hodinami4 hod záleží na pokrytí 2G, LTE nebo 5G a samozřejmě musí hodinky danou funkci také jinak SIM může chybovat je to jenom plast Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.