Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda se někdo podotýká s problémem, že po 23:00 se vypne internet a nefunguje, mam tarif Bezdrátové Naplno 5G a používám modem nejnovější gigacube, neni tam nastaveny nějaký režim spánku nebo tak? Nasel jsem jenom režim WiFi který je vyply, dekuji

Adresa : Teskovice, 74764

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Kopřivnice
Odesláno

Internet nevím, ale TV DVB-C už několik dní kolem půlnoci se vždy na chvíli zasekne (zastaví obraz) a po chvilce zase rozběhne.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Tak napadají mě dvě možnosti, buďto internet vypíná samotný modem, nebo modem nemá mobilní signál, například z důvodu že vysílač na který se připojuje přejde do nějakého úsporného režimu.

Takže to prověř.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Takový problém jsem měl s tplink mr200, na modemu jsem zamkl jedno pásmo které dle měření nejrychlejší, jenže v noci až do rána nevysílá (zůstalo v provozu jen 800MHz pásmo) tak jsem musel přepnout zpět na automatický výběr. Bohužel tam není chytřejší možnost kde můžu prioritu jednotlivého pásma nastavit.

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno
  • Autor

Tak ma informace byla spatna, internet normalne funguje, akorat proste obcas vynechava a dle meho ztraci signal, podle giga.cube ma 2-3 carky, internet jede stabilne rychle, ale obcas vypadne a je to pruser a ja ze zoufalostvi ho vsude davam pryc, neexistuje nejaka externi antena kterou bych vyvedl na strechu abych mel stabilni signal?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Kopřivnice
Odesláno

U tohoto modelu se tady dost řešily problémy s vypadáváním wi-fi, tak se nejprve ujisti zda je to způsobené opravdu mobilním signálem a ne wifinou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

A jak se ujistím? Jde na to udělat nějaký test? Každopádně signál na mobilu nevypadává nikdy, o2 signál taky vždy fungoval, taky na bázi 2-3 čárky a jelo relativně stabilně, uvažuji i nad tím zda to neni špatný modem

A jak se ujistím? Jde na to udělat nějaký test? Každopádně signál na mobilu nevypadává nikdy, o2 signál taky vždy fungoval, taky na bázi 2-3 čárky a jelo relativně stabilně, uvažuji i nad tím zda to neni špatný modem

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Kopřivnice
Odesláno

Byly tady stížnosti že vypadává wi-fi na 5 GHz,

Asi nejlepší je tam mít připojený počítač kabelem a když internet vypadne tak to otestovat na počítači.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Připojený mam i počítač, jakmile spadne wifi, spadne i na kompu a vše trvá

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Kopřivnice
Odesláno

No ony se tuším v noci vypínají (omezuje provoz) 5G kanálů z důvodu šetření energií.

Takže bych se podíval během dne na to v jaké jsou přijímané kmitočty a pak to samé zkontrolovat po 23 hod. Pak se snad uvidí případný rozdíl.

Jinak to vypínání 5G pásma provádějí všichni operátoři ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.