Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, poradil by někdo, jestli mám někde špatně nastaveno nebo co mi chybí na straně Vodafonu nastavit, aby mi přicházely infoSMSky s ověřovacími kódy? Přecházel jsem před pár dny k VF a tyhle zprávy mi nechodí. Díky

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Vsetin
Odesláno
  • Centrum péče

@George Pěkný den, takovéto zprávy určitě neblokujeme, obecně se jedná o standardní SMSky. Pokud vám některé nepřichází, tak k tomu budeme potřebovat konkrétní příklady. Spojte se prosím s operátory na lince 800 77 00 77, anebo vše pošlete přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community