Odesláno 28. května28. kvě Dobrý den,dnes mi technik z CETINu nainstaloval internetovou přípojku (DSL) a připojil modem Zyxel DX3300-T0. Říkal, že do hodiny by měl internet začít fungovat – kontrolka „Internet“ prý přestane svítit červeně a rozsvítí se zeleně.Od instalace už uběhly zhruba 4 hodiny a kontrolka stále svítí červeně.Chtěl bych se proto zeptat, zda může aktivace ze strany Vodafonu trvat déle, nebo jestli je pravděpodobné, že došlo k nějakému problému a měl bych to řešit telefonicky.Děkuji za odpověď. Super DSL - Základní Zyxel DX3300-T0 Pohořelice
Odesláno 28. května28. kvě Určitě si zavolej na Vodafone linku. Zjistí ti co se děje.Někdo to musel u nich aktivovat a mohlo se stát, že zapomněl a nebo má toho hodně. Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 28. května28. kvě Autor Díky za odpověď. Na lince mi řekli, že to od Cetinu vidí jako nedokončené a budou se to během zítřka snažit pushovat. Tak snad se to vyřeší. Super DSL - Základní Zyxel DX3300-T0 Pohořelice
Odesláno 29. května29. kvě Autor Řešení Zatím ne, volala jsem dnes před pátou, že to stále nefunguje. Operátor mi řekl, že musí kontaktovat kolegu a zavolá mi zpět, tak čekám..Tak vyřešeno, dnes jsem volala znovu a prý nebyla aktivní IP adresa, předali kolegovi který tohle řeší a za 5 minut internet zprovoznili. Musel to udělat ručně a běžně to prý jde automaticky.👍 Super DSL - Základní Zyxel DX3300-T0 Pohořelice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.