Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dear Concern,

I am facing very slow internet at home for last couple of days. I rebooted the modem several times didn't work. So when I checked the internet speed: https://speedtest.dkm.cz/ the test result is : Download : 5.61 Mbit/s Upload : 8.50 Mbit/s Ping : 43.75ms Jitter : 24.55ms

My contract no. 80 746 040 Fixed Internet Unlimited data Internet Super, monthly paying 567 CZK.

I would request you to fix this slowness issue and give me the proper speed for this package I am using,

Regards,

Shomen Ahmed

  • Super
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@SHOMEN AHMED Hello, we are unable to resolve service issues via the discussion forum. Please contact technical support directly from your device by calling the customer service line at 800 77 00 77, or write to us via https://tam.je/enforum — we’ll be happy to help you.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community