Odesláno 22. května22. kvě Dear Concern,I am facing very slow internet at home for last couple of days. I rebooted the modem several times didn't work. So when I checked the internet speed: https://speedtest.dkm.cz/ the test result is : Download : 5.61 Mbit/s Upload : 8.50 Mbit/s Ping : 43.75ms Jitter : 24.55msMy contract no. 80 746 040 Fixed Internet Unlimited data Internet Super, monthly paying 567 CZK.I would request you to fix this slowness issue and give me the proper speed for this package I am using, Regards,Shomen Ahmed Super - - - Brno
Odesláno 22. května22. kvě Centrum péče @SHOMEN AHMED Hello, we are unable to resolve service issues via the discussion forum. Please contact technical support directly from your device by calling the customer service line at 800 77 00 77, or write to us via https://tam.je/enforum — we’ll be happy to help you. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.