Odesláno 20. května20. kvě Dobrý den, hlásím chybu v systému při udělování přístupu.— Účet na IČ se dvěma čísly, X a Y.— X je mé, Y je kolegy, který si chce vyúčtování platit sám a spravovat si své číslo.— Dokonce mám nastaveny dva plátce v účtu.Při udělení přístupu (Plátce) zadávám jeho email, pozvánka mu přijde, zakládá si účet a část registrace je "Přidejte telefonní číslo pro dvoufázové ověření", to však nejde zadat (resp. uložit), protože — wait for it — je již registrované (mám ho zadané v účtu já) a má se přihlásit emailem.Kolega tedy má pozvánku ke správě svého telefonního čísla Y, ale není schopný si založit účet, protože k tomu potřebuje telefonní číslo, a to, které mu patří (Y) a ke kterému mu dávám přístup (Y), nemůže použít.Pokud uděláme šílený rituál s přihlášením přes "Ztracené heslo k přihlášení přes telefonní číslo" s PUK1, opět se nikam nedostaneme, protože se objeví hláška, že číslo (Y) již má přihlašování přes email, tak by bylo dobré, aby "administrátor udělil přístup" — a tím se dostáváme zpět na začátek příběhu, kdy z této smyčky není cesty ven. Upraveno 20. května20. kvě uživatelem VVV - - - - /
Odesláno 21. května21. kvě Nejedná se o chybu, je to správně. Nemůžete mít jedno číslo pro viceroprihlasni. Doporučím tedy z administratorake pozice číslo Y smazat nebo změnit nebo změnit a poté kolegovi číslo Y půjde použít ( pokud už nepoužívám nějaké své přístupy na fyzickou osobu) to by se nedělala registrace ale jen přihlášení a přidání čísla pod registrovaný email Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 22. května22. kvě Centrum péče @VVV Pěkný den, trochu se v tom ztrácím. Pokud kolega vidí informaci, že nemůže použít číslo pro 2fázové ověření a jedná se o jeho číslo, tak to znamená, že už nějakou registraci pro své číslo udělal. Takže při přijetí pozvánky nebude zakládat zcela nový e-mail, ale použije ten, který už používá, přes odkaz z pozvánky se přihlásí a tím si přístup připojí.Pokud si nepamatuje, jaký e-mail má založený (a k němu napárované své číslo pro příjem SMS kódů), může se zastavit v prodejně nebo zavolat na Linku péče o zákazníky 800770077. Po ověření mu budeme schopni poradit... Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.