Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, hlásím chybu v systému při udělování přístupu.

— Účet na IČ se dvěma čísly, X a Y.

— X je mé, Y je kolegy, který si chce vyúčtování platit sám a spravovat si své číslo.

— Dokonce mám nastaveny dva plátce v účtu.

Při udělení přístupu (Plátce) zadávám jeho email, pozvánka mu přijde, zakládá si účet a část registrace je "Přidejte telefonní číslo pro dvoufázové ověření", to však nejde zadat (resp. uložit), protože — wait for it — je již registrované (mám ho zadané v účtu já) a má se přihlásit emailem.

Kolega tedy má pozvánku ke správě svého telefonního čísla Y, ale není schopný si založit účet, protože k tomu potřebuje telefonní číslo, a to, které mu patří (Y) a ke kterému mu dávám přístup (Y), nemůže použít.

Pokud uděláme šílený rituál s přihlášením přes "Ztracené heslo k přihlášení přes telefonní číslo" s PUK1, opět se nikam nedostaneme, protože se objeví hláška, že číslo (Y) již má přihlašování přes email, tak by bylo dobré, aby "administrátor udělil přístup" — a tím se dostáváme zpět na začátek příběhu, kdy z této smyčky není cesty ven.

Upraveno uživatelem VVV

  • -
  • -
  • -
  • -
  • /
Odesláno

Nejedná se o chybu, je to správně. Nemůžete mít jedno číslo pro viceroprihlasni. Doporučím tedy z administratorake pozice číslo Y smazat nebo změnit nebo změnit a poté kolegovi číslo Y půjde použít ( pokud už nepoužívám nějaké své přístupy na fyzickou osobu) to by se nedělala registrace ale jen přihlášení a přidání čísla pod registrovaný email

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@VVV Pěkný den, trochu se v tom ztrácím. Pokud kolega vidí informaci, že nemůže použít číslo pro 2fázové ověření a jedná se o jeho číslo, tak to znamená, že už nějakou registraci pro své číslo udělal. Takže při přijetí pozvánky nebude zakládat zcela nový e-mail, ale použije ten, který už používá, přes odkaz z pozvánky se přihlásí a tím si přístup připojí.

Pokud si nepamatuje, jaký e-mail má založený (a k němu napárované své číslo pro příjem SMS kódů), může se zastavit v prodejně nebo zavolat na Linku péče o zákazníky 800770077. Po ověření mu budeme schopni poradit...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community