Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, poslední dobou mám problém a musím denně, vždy ve večerních hodinách (cca 20:00 - 03:00 random ) restartovat modem, protože tahá strašně pomalou rychlosti, Download v rozmezí od 0,5 do 2 Mbit, upload 100mbit, můj internet je 1000/100, k routeru je připojen kabelem pc, tiskárna, NAS (ten většinou spí) a vodafone settopbox, přes WiFi, telefony android+iphone,  občas se tam připojí druhý settopbox, notebook, zkoušeno jak z pc připojeném kabelem, tak i přes WiFi... 

Z pc přes kabel:

https://www.speedtest.net/my-result/17297340571

Z telefonu přes WiFi:

https://www.speedtest.net/my-result/a/10656931538

Je to na výměnu modemu, da se nějak dovolat ve večerních hodinách na podporu, ať to ověří, na dálku, aby si to potvrdili nebo mám rovnou volat a zadat o výměnu Routeru? 

Router je černý a s takovou trubickou dole ve předu jako okrasný stojan...
EDIT: OK, vylez jsem nahoru, mam ho u stropu, je to model TG6442VF, HW Version MP4... 

Děkuji

P.S.: a jak zapnout upozornění na odpověď v tomto fóru, aby mi přišlo nějaké upozornění do mailu uvedeném v registraci tady?  Upozornění je zapnuté, jen minule mi stejně nic nepřišlo, musel jsem to sledovat sám... 

Upraveno uživatelem dim0n
doplneni modelu a verze modemu

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 13
Odesláno

Nemusí to být vadným modemem, ale dost pravděpodobně se může jednat o nějaké rušení signálu na downstreamu, můžeš si zavolat na Vodafone a požádat je aby se na to podívali přes dálkové měření, mají tam i historii, takže by mohli vidět i starší naměřená data o kvalitě signálu.

Můžeš si udělat i sám kontrolu, přihlásíš se do webového rozhraní modemu a tam si najdeš záložku downstream, bude tam taková tabulka s jednotlivými kanály a jejich signálem, když se tam mrkneš v době kdy to blbne, tak by tam měly být vidět nějaké hodnoty mimo normu, což ale nepoznáš, takže můžeš udělat screenshot a dát ho sem.

Co se týká těch upozornění na nový příspěvek, tak to není moc spolehlivé jestli to vůbec funguje, protože s tím byly problémy, takže se na to raději nespoléhej.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Zrovna jsem ho restartoval, ale jakmile se to stane, podivam se do adminu a udelam screeny, dekuji...
P.S.: je nejaky telefon abych se nemusel proklikavat nabidkou a dostal se rovnou na podporu ohledne internetu prosim?
P.S.: ted pisu bez diagritiky, uz jsem u PC zase...
Jeste jednu dekuji!
Jo a muze byt problem se signalem ve 3 hodiny rano?
Se starym modemem problemy nebyli nikdy mimochodem...

Upraveno uživatelem dim0n

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 13
Odesláno

Tady ty novější modemy používají navíc frekvence které starší modemy neuměly a ty bývají občas rušené signálem 5G od mobilních vysílačů. 

Můžeš zkusit telefonní číslo 800 77 77 31, což je číslo pro zákazníky s pevným internetem, ale popravdě skoro jsem na něj zapomněl jak dlouho se tady o něm nemluvilo, jinak musíš volat klasicky 800 77 00 77.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Jako že by to rušilo i připojení přes UTP kabel? Jinak jsem tam volal, na to 77 na konci, asi jak mám paušál od OneNet, tak stačilo si vyslechnout jen pár hlášek, už si pamatuji i co má mačkat, 2 1 1 2, a alespoň jsme zjistili, že problém je někde u mě, udělali jsme tovární nastavení, znovu jsem musel vše přenastavit, a uvidíme, když tak prý mám zkusit všechno, kromě pc, odpojit a pokud problém bude i nadále, je to routerem, na výměnu... 

Díky za číslo, uložím si ho 😉

A díky za rady! 

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 13

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.