Odesláno 2. ledna2. led Dobrý den, poslední 3 měsíce se setkávám s problémem s mým data připojením. V mobilu mám připojení 5G, ale z ničeho nic mi to připojí na připojení E tak na 30-60s a pak zpět na 5G. Před těmi třemi měsíci se nic takového nedělo. Nevím co s tím. - Super+ - - Plzeň
Odesláno 2. ledna2. led Centrum péče @Martin PoštaPěkný den, Martine, pokud máte tu možnost, zkuste SIMku také v jiném telefonu, tím ověříte, jestli je chyba v zařízení, nebo v SIM kartě či na síti. Pokud by to bylo v jiném telefonu v pořádku, tak je závada v původním telefonu. Pokud by to stejné probíhalo i s jiným mobilem, ozvěte se nám prosím například na 800770077. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.