January 2Jan 2 Dobrý den, poslední 3 měsíce se setkávám s problémem s mým data připojením. V mobilu mám připojení 5G, ale z ničeho nic mi to připojí na připojení E tak na 30-60s a pak zpět na 5G. Před těmi třemi měsíci se nic takového nedělo. Nevím co s tím. - Super+ - - Plzeň
January 2Jan 2 Care Centre @Martin PoštaPěkný den, Martine, pokud máte tu možnost, zkuste SIMku také v jiném telefonu, tím ověříte, jestli je chyba v zařízení, nebo v SIM kartě či na síti. Pokud by to bylo v jiném telefonu v pořádku, tak je závada v původním telefonu. Pokud by to stejné probíhalo i s jiným mobilem, ozvěte se nám prosím například na 800770077. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.