Jump to content

Recommended Posts

Některé nahrávky pořízené tento měsíc nejdou přehrát. Při pokusu spuštění přes set-top box se objeví pouze černá obrazovka, v mobilní aplikaci Vodafone TV zase chybová hláška viz. screen. Má někdo podobný problém?

Screenshot_20241221_235602_Vodafone TV.jpg

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63290-nahr%C3%A1vky-nelze-p%C5%99ehr%C3%A1t/
Share on other sites

Ano, také se mi to občas objevuje.Sice skoro pokaždé s jiným číslem ( o tom si myslím, že to je jen nějaké náhodné číslo a ani vodafone neví co znamená) ale jedno je jisté, a to že nahrávku už neuvidíš.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

To je teda super. Ze dne na den jsem tak přišel skoro o polovinu všech nahrávek (16 z 35), na které jsem se během svátků chtěl s rodinou  podívat. Mám pocit, že už se mi to v minulosti jednou stalo, zdaleka ne ale v takovémhle rozsahu. Tenkrát ale zmizely úplně.

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha

Po debatě s technickým oddělením vodafone jsem pochopil, že nahrávky co zmizí se můžou ještě za pár dní objevit, (to se mi stalo, zmizely, po pár dnech se objevily, ale jen některé) a nahrávky který mají nějakou takovou chybovou hlášku tak jsou už navždy fuč, dokonce mi pak pár dní nešly ani vymazat a nakonec zmizely samy od sebe.Reakce technika byla - to víte, je to elektronika, má to svojí hlavu a někdy si to dělá co chce. 😀

Proto na nahrávání moc nespoléhám, super je to zpětné koukání (škoda že jen týden), ale chápu a sám to tak dělám, že si nahraji nějaký seriál a až po posledním dílu se na to v kuse kouknu a modlím se aby to fungovalo. 😀 Naštěstí má spousta stanic svůj archiv a někdy se to zmizelé dá dohledat i tam.

  • Thanks 1
  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

Díky za popis tvé zkušenosti., která mě samozřejmě vůbec nepotěšila. Zaráží mě hlavně tebou popisovaná reakce technického z Vodafonu. To mám tedy jako jejich zákazník počítat s tím, že jakoukoli nahrávku, kterou si  pořídím, pak díky možné neopravitelné  chybě na jejich straně  nespustím a zároveň se modlit, aby se to samé nestalo i při příštím nahrávání? 

Pokud by nahrávky na nějaký čas zmizely a pak se zase funkční objevily, to bych ještě nějak zkousnul a určitě se mi to už  v minulosti také stalo. V  tomhle případě jsou ale nahrávky pořád videtelné a zabírají místo v celkovém úložišti, jen nejdou přehrát. 

Zpětné přehrávání je sice krásná věc a nabízí ho dnes už téměř každý poskytovatel TV služeb (někteří i na dobu delší než 7 dní). Pořizování nahrávek pořadů s možností přehrání během dalších 90 dnůí to ale samozřejmě už z principu nahradit nemůže.

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha

Já tu reakci chápu, je to prostě jen levná elektronika.Vem si co dělá počítač a Windows, taky to není bez chyby.Kdyby zpětné přehrávání bylo na 90 dní tak se nahrávat nic nemusí. (jen prima, pšt, víme proč. 😀) Mě víc zarazilo třeba to, že po aktualizaci mají někteří jiné chyby než druhý lidi a to i na stejném přístroji.

A to mě taky zarazilo, že sis nestěžoval třeba na špatné epg nebo rozmazávání obrazu jako ostatní kteří třeba zas nahrávání nepoužívají.

A na obranu stb a vodafone se mi to stalo jen jednou.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice

Ty ostaní věci, co zmiňuješ, mě samozřejmè vadí taky. Hlavně nemožnost pustit si nahrávku od místa, kde jsem naposledy skončil, to je neuvěřitelná pruda. Vše se už ale tady na foru řešilo. Nevšiml jsem si ale, že by někomu nahrávky z ničeho nic nešly přehrát., proto mě zajímalo, zda jsem.jediný s tímhle problémem.

  • Basic
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Premium box
  • Praha
  • Help center

@Jirvan1978Pěkný den, mrzí mě, že máte s nahrávkami potíže 😕 Vím o tom, že zhruba od 6. do 12. prosince se tyto potíže u některých nahrávek objevily, obecně ale plošné potíže nemáme. Pokud jde o jiné období, tak prosím určitě zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro technické potíže, aby se na to s vámi mohli kolegové z technické podpory podívat. Doporučuji volat ve chvíli, kdy budete u boxu.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...