Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím všechny, 

jak dlouho trvá přihlášení/registrace datové SIM v Giga Cube (2g). Koupil jsem tento modem a nahradil tím Huawei B311-221 v tarifu připojení bez kabelu, pokrytí 5G je v místě v pohodě, ale modem  stále svítí červeně. Může být vadná SIM, když v Huawei jde? Dle prodejců na prodejně by to nemělo mít vliv. 

  • -
  • -
  • -
  • Vodafone Gigacube
  • Opava
  • Care Centre

@MarianPěkný den, pokud se jedná o Vodafone GigaCube 5G (gen. 2), tak kromě možnosti připojení do naší 5G sítě podporuje samozřejmě také LTE, kam se automaticky přepojí při použití mimo 5G pokrytí. Po vložení SIMky by měl měl modem fungovat. Určitě vám doporučím kontaktovat linku 800 77 00 77, abychom to celé mohli nechat prověřit. Případně nám napište přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • 2 weeks later...
  • Author

Byla zaslána nová datová sim, bohužel ta se vůbec nepřihlásila do sítě (hodinu v modemu). Na jiném fóru bylo napsáno, že aktivace může trvat i deset minut a více. Tak stará sim (12 let) se aspoň teď přihlásí do pěti minut, ale poprvé jí to trvalo dvacet minut.

  • -
  • -
  • -
  • Vodafone Gigacube
  • Opava

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community